Satans osse ...... ;) 1000 kroner hældt~
Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-03-04 17:34

Hej rødder

Pokkers også - her kører man i sine egne tanker, er lige svinget fra
motorvejen ved avedøre havnevej, og kører parallelt med den, for at
komme til hvidovrevej - og hvad springer ud af morgentågen, fra sit
skjul bag en busk ?

Jep ....... jeg så sgu' ikke den forbistrede fartmåler

Øv osse - 2 fartbøder på 25 år, er sgu 2 for mange

Fra : Patrick Blom

Dato : 30-03-04 17:43

> Øv osse - 2 fartbøder på 25 år, er sgu 2 for mange

Hehe... kondulerer!

/Patrick

1000 kr= (?) km/t

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-04 17:45

> [...]
> skjul bag en busk ?
>
> Jep ....... jeg så sgu' ikke den forbistrede fartmåler
>
> Øv osse - 2 fartbøder på 25 år, er sgu 2 for mange

Flot klaret :o/
Du har da i det mindste fået den inden at straffen bliver skærpet.

Hva kør´t du?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-03-04 19:43

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Flot klaret :o/

Ja ! Jeg er sgu' lidt skuffet over mig selv ;)

>Du har da i det mindste fået den inden at straffen bliver skærpet.

Tjaehhh ...

>Hva kør´t du?

Målingen sagde 70 - jeg aner det ikke selv, da jeg var mere optaget af
at kigge ud af vinduerne, og havde nok mere min opmærksomhed rettet
mod en bil, der holdt i den modsatte vejbane, og lignede en der skulle
til at lave en u-vening. Futten, sad og kiggede bagud, som om han
ventede på et hul i trafikken.

Herregud mand, 70 i en Scorpio er jo kun let forhøjet tomgang

(jeg var måske nok blevet lidt fartblind på motorvejen, da der hele
vejen fra Køge og indad var usædvanligt godt plads på vejen, men lidt
halvtåget - kun 300m sigt

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 30-03-04 17:47

On Tue, 30 Mar 2004 18:33:54 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Jep ....... jeg så sgu' ikke den forbistrede fartmåler

Sådan kan det jo gå.
Vi kondolerer :)

>Øv osse - 2 fartbøder på 25 år, er sgu 2 for mange

Hmm, jeg har også fået 2 ... Inden for 1½ måned, begge gange af en
satans hvid transporter (mener jeg det var) med et kamera i varerummet
i Odense.
SÅ flyttede jeg sgu tilbage til Sjælland!

:)

/Tommy
1985 Saab 9000 Turbo16
http://fotoarkiv.com/gallery/saab/
Ex 1985 Mazda 626 2.0 - http://www.fotoarkiv.com/626.mp3

Fra : Leonard

Dato : 30-03-04 18:30

Tommy Eriksen <tommy@the-coffeeshop.dk> wrote:

>med et kamera i varerummet
>i Odense.
>SÅ flyttede jeg sgu tilbage til Sjælland!

Det er kun for at holde byen og øen ren for ikke ønskede elementer
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 30-03-04 19:46

On Tue, 30 Mar 2004 19:29:39 +0200, Leonard <nospam@invalid.invalid>
wrote:

>Det er kun for at holde byen og øen ren for ikke ønskede elementer

Såså, nu ikke så spydig, hr.! :)

/Tommy
Som bare slet ikke gider prøve at højne gennemsnittet på Fyn med sin
tilstedeværelse mere, så.
Det virkede vist heller ikke rigtig alligevel ... ;)

Fra : Henrik B.

Dato : 30-03-04 21:41

Tommy Eriksen wrote:
::
:: /Tommy
:: 1985 Saab 9000 Turbo16
:: http://fotoarkiv.com/gallery/saab/

Hvad gav du for den fine bil?

M.v.h.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 31-03-04 05:06

On Tue, 30 Mar 2004 22:40:56 +0200, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>Hvad gav du for den fine bil?

Manden har tidligere skrevet:
Jeg lagde 15.000 gode danske kroner, og stak af så hurtigt jeg
kunne (relativt hurtigt, faktisk:)

/Mogens

Fra : Mads Breddam

Dato : 30-03-04 18:03

> Øv osse - 2 fartbøder på 25 år, er sgu 2 for mange

Kondolerer naturligvis også. Men når vi nu er ved det...: Er der så nogen
der ved hvornår man kan forvente at portrættet kommer med posten?? Jeg blev
nemmelig også fanget for 14 dage siden, men har ikke fået noget brev endnu.
Måske er man heldig...

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Per O. Madsen

Dato : 30-03-04 19:08

"Mads Breddam" <breddam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
blev
> nemmelig også fanget for 14 dage siden, men har ikke fået noget brev

min første i 24 år kom efter tre uger ! Der røg den rekord

1000 kroner for at køre 65 hvor man må køre 50. Med 3 km fradrag bliver det
62 km mod 50 lovlige. I engesvang (hvis du ikke ved hvor det er, så kan jeg
bevidne at det er ude på Lars Tyndskids mark).

Per O.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-03-04 19:45

> [...]

>nemmelig også fanget for 14 dage siden, men har ikke fået noget brev endnu.

Min var en ægte strømer der hoppede ud foran bilen

well, han hoppede satme også hurtigt op på cykelstien igen da .....

Men køre min bil op så den holdt halvt inde på cykelstien - Nul putte,
jeg skal eddergodtnok ikke ødelægge dæk/fælge, så jeg blev ude på
vejen

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-04 18:11

> Jep ....... jeg så sgu' ikke den forbistrede fartmåler

Det var en skam, Jan.

Og mine kodolencer får du her.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Mark Sandberg

Dato : 30-03-04 18:10

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> motorvejen ved avedøre havnevej, og kører parallelt med den, for at
> komme til hvidovrevej - og hvad springer ud af morgentågen, fra sit

En kratlusker.......?

> Jep ....... jeg så sgu' ikke den forbistrede fartmåler

Så ka' du lære det, din fartdjævel !

> Øv osse - 2 fartbøder på 25 år, er sgu 2 for mange

Morfarkørsel

/Mark.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-03-04 19:46

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev :

>En kratlusker.......?

Jep ;)

>Så ka' du lære det, din fartdjævel !

Suk! ( du har jo ret)

>Morfarkørsel

Naehhhhh.... jeg havde jo ligge fra Køge og indad på højeste remskive

Fra : John Sahl

Dato : 30-03-04 19:13

jan@stevns.net wrote:
> Jep ....... jeg så sgu' ikke den forbistrede fartmåler

Ramte du den i det mindste så den døde?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-03-04 19:47

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev :

>Ramte du den i det mindste så den døde?

Næehhh....

Fra : Brian S Jensen

Dato : 30-03-04 19:11

> [...]
> skjul bag en busk ?
>
> Jep ....... jeg så sgu' ikke den forbistrede fartmåler
>
> Øv osse - 2 fartbøder på 25 år, er sgu 2 for mange

Hvad har du så lært af det ??

Husk altid at køre med fullface hjelm på - med spejlvisir

(det kan da vel egentlig ikke være ulovligt ? )

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Mark Sandberg

Dato : 30-03-04 19:14

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Husk altid at køre med fullface hjelm på - med spejlvisir

Foto Jensen ville lure lidt på denne
http://www.speedpro.de/craft/X15/x15.htm

> (det kan da vel egentlig ikke være ulovligt ? )

Næe, men de kan nok finde en paragraf der er lidt overtrådt

/Mark.

Fra : Per O. Madsen

Dato : 30-03-04 19:16

> [...]
>
> Hvad har du så lært af det ??
>
> Husk altid at køre med fullface hjelm på - med spejlvisir
>
> (det kan da vel egentlig ikke være ulovligt ? )

Det er måske derfor så mange unge mænd kører med kasket med stor skygge på ?
Det hjælper vel også hvis 'låget' er utæt

Per O.

Fra : anders majland

Dato : 30-03-04 20:18

> Husk altid at køre med fullface hjelm på - med spejlvisir

Motorcyklister får nu også fartbøder fra den automatiske trafikkontrol
selvom føren ikke kan identificeres på billederne ... Jeg har flere
gange set refereret at de kasserer billeder af bilister hvis de er for
ringe men den går ikke for motorcyklister. Det er det åbenbart nok at de
har en måling og manuelt aflæst nummerpladen (ved godt de vist har fået
et fremadrettet kamera så de også har lidt dokumentation) - men det er
da noget af en forskelsbehandling
http://www.twe.net/breve.html

Jeg har desværre også bidraget med omkring 2450,- i bødekassen siden
1989.

- mindst 58km/t i 50 zone på en 12meter bred og næsten øde vej - Der
holdt en enkelt parkeret bil - blizt.
- mindst 62km/t i 50zone på en 4sporet vej hvor 60zonen først var på den
anden side lysreguleringen - ØV
- mindst 73km/t i 60 zone på en landevej gennem en by - Eneste bøde på
MC og jeg havde en lastvogn helt oppe i røven der havde planlagt at
holde de 90 gennem byen.

Så jeg er åbenbart vaneforbryder ...

Det er sure penge at komme af med, men holder man ikke fartgrænserne er
det bare betale... Men jeg syntes nu godt de kunne have målt lastbilen
istedet for mig på den lille mc (Betjenten troede det var en knallert
han havde målt, indtil han så nummerpladen) og så også lige have givet
ham en for ikke at holde afstand ... Det ville også have givert noget
mere i kassen da hans overskridelse jo var lidt større da han kun måtte
køre 50 der (by).

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 30-03-04 22:11

On Tue, 30 Mar 2004 20:10:43 +0200, "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com>
wrote:

><jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

>Hvad har du så lært af det ??
>
>Husk altid at køre med fullface hjelm på - med spejlvisir
>
>(det kan da vel egentlig ikke være ulovligt ? )

Der er vel bare et spørgsmål om at strippe sin bil ned så at man kun har
en rørramme inden i som sikkerhed, en 5-6 punkts sele og så en
omdrejningstæller og et speedometer og så er den i vinkel eller noget
*G*
Flemming Jacobsen

Fra : Bribo

Dato : 30-03-04 19:18

Jaja.
Alle tuder over en bøde. Og det er sgu da træls. Men livet går videre. Kom
over det, og tag dig sammen næste gang du er ude og køre

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-03-04 19:48

"Bribo" <ingen@e-mail.her> skrev :

>Jaja.
>Alle tuder over en bøde. Og det er sgu da træls. Men livet går videre. Kom
>over det, og tag dig sammen næste gang du er ude og køre

Tuder ? Ikke mig da .... som jeg sagde til panserbassen, som var fin
nok : Du står sgu' det forkerte sted ;)

Fra : Carsten Petersen

Dato : 31-03-04 00:04

> [...]
> skjul bag en busk ?
>
> Jep ....... jeg så sgu' ikke den forbistrede fartmåler
>
> Øv osse - 2 fartbøder på 25 år, er sgu 2 for mange

Surt Jan, men se på det som en erhvervsrisik
Har altid selv været uheldig at få dem i klumper, 2-3 stykker inden for kort
tid, og så igen laaaang tid uden probs, hvorefter Murphy kører med mig igen.
Fik 2 stk. inden for 3 uger lige før og lige efter jul, hvor jeg specielt i
det ene tilfælde kun kunne takke min egen uopmærksomhed for det. En orange
VW Bus med hvide plader parkeret på græsrabatten ud til vejen, synlig på 500
m afstand, så er man også bare for torskedum! Det værste var dog ikke bøden
på kr. 1.000,-, næ det værste var at billedet blev sendt i firmaet, da jeg
kører firmabil, så næste gang jeg kom i firmaet hang der kopier af billedet
på alle opslagstavler, og mine "kære" kolleger havde lagt billedet som
baggrundsskærm på deres pc'er

Carsten

Endnu en udgydelse fra CP's PC!

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 31-03-04 07:14

"Carsten Petersen" <carsten@newmail.dk> writes:

> [...]
> på alle opslagstavler, og mine "kære" kolleger havde lagt billedet som

Hehe... glimrende praktisk joke ;-p Når nu den var så synlig så burde
samtlige alarmklokker jo også ringe. Der er jo ikke ret mange
hvid-pladede varevogne der kan finde på at holde mere eller mindre
ulovligt parkeret i rabatten

/Thomas

--
/"\ | Human Knowledge Belongs To The World
\ / | -- Milo Hoffman in "AntiTrust"

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-04 07:17

> [...]
billedet
> på alle opslagstavler, og mine "kære" kolleger havde lagt billedet som

Ja det er sikkert mere straf end selve bøden

--
Tom

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 31-03-04 07:26

"Carsten Petersen" <carsten@newmail.dk> wrote in message
> [...]
billedet
> på alle opslagstavler, og mine "kære" kolleger havde lagt billedet som

hehe det er god værkstedshumor

har selv været i samme situation, men der var det min kontordame der spurgt
om jeg ikke lige skulle kigge efter varevogne med sort film. Øhh jo det gør
jeg da næsten hele tiden når jeg kører... så gav hun mig billedet i
hånden... øv 500 kr fattigere

--
Allan
Nissan Primera 2,0 se aut = ingen fartbøde