Hvem er dette?
Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 27-04-01 17:00

Hej hvem har lavet denne sang?

news:jfgG6.343$%p.14391@news101.telia.com

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen
4700 Naestved
Denmark

Fra : Peter G.

Dato : 27-04-01 18:34

"Nicolai Boilesen" <nicolai_boilesen@adr.dk> wrote in message
news:9cc4uf$fhu$1@sunsite.dk...
> Hej hvem har lavet denne sang?
>
> news:jfgG6.343$%p.14391@news101.telia.com

*Gad vide hvad der stod i den besked. Jeg kunne ikke hente den*

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"Nobody Moves, Nobody Get Hurt...

Fra : nikolaj borg

Dato : 27-04-01 20:15

"Peter G." <PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com> wrote in message
> *Gad vide hvad der stod i den besked. Jeg kunne ikke hente den*
Heller ikke jeg. Muligvis er meddelelsen kun henvendt til Telia-kunder.

/Nikolaj

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 27-04-01 20:29

Den ligger på følgende side: http://boilesen.adr.dk/

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 27-04-01 22:53

> "nikolaj borg" <nsipkaoml@jborg.dk> wrote in message
>
> Den ligger på følgende side: http://boilesen.adr.dk/

Det lyder som en 14-årig med FastTracker...

Jacob

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 28-04-01 13:52

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> wrote in message
Klip

> Det lyder som en 14-årig med FastTracker...
>
> Jacob

Hmm , hvad hjælper det mig? jeg spurgte om der var nogen der kender sangen,
ikke folks meninger.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 28-04-01 19:23

"Nicolai Boilesen"

> Hmm , hvad hjælper det mig? jeg spurgte om der var nogen der kender sangen,
> ikke folks meninger.

Kunne du muligvis være en smule mindre irriterende, når du nu
spørger, om vi flinke mennesker vil hjælpe dig?

(Jeg kan ikke svaret.)

--
Peter Brandt Nielsen
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 28-04-01 21:33

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message
Klip

> Kunne du muligvis være en smule mindre irriterende, når du nu
> spørger, om vi flinke mennesker vil hjælpe dig?

Nu må du gerne forklare hvorfor jeg er irriterende, som du kan læse i det
oprindelige indlæg news:9cc4uf$fhu$1@sunsite.dk spørger jeg ikke folk mening
om nummeret, jeg finder det meget irriterende at folk, (generelt) ikke læser
hvad der bliver spurgt om, og så svarer ud fra hvad de tror de har læst :(

> (Jeg kan ikke svaret.)

Hvilket også er iorden, men er der ingen der svarer, kan jeg jo udlede at
der ikke er nogen der kender svaret.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 28-04-01 22:52

"Nicolai Boilesen"
> [...]
> hvad der bliver spurgt om, og så svarer ud fra hvad de tror de har læst :(

Jeg tror, alle har forstået dit spørgsmål og ville svare, hvis de kunne. Blot kan
du ikke lave regler for, hvad folk må sige noget om. Derfor skal du ikke vrisse
af nogen, der åbenlyst har taget sig den ulejlighed at gå til din hjemmeside og
hente et nummer, blot for at kunne glæde dig. EOD.

--
Peter Brandt Nielsen
ny hjemmesideadresse: http://brandtnielsen.adr.dk