Prince's nye "Musicology".
Fra : Christopher Tracy

Dato : 30-03-04 16:46

Hey...

Har lige købt/hentet Prince's nye album "Musicology" fra hans hjemmeside -
jamen er den da bare for lækker.
Lige før jeg vil kåre dette album til hans bedste.. Han har godt nok haft
den rigtige dør til "the Vault" åben

Jeg mangler simpethen positive ord at kunne fyre af her

Dejligt med noget rigtigt musik....

Kan kun anbefale dette funky album ....

just my 5 cent

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Peter G

Dato : 30-03-04 18:36

Christopher Tracy skrev:

> Hey...
>
> Har lige købt/hentet Prince's nye album "Musicology" fra hans
> hjemmeside - jamen er den da bare for lækker.

Nej det er ej. Det er stort set jævnt og ikke bedre end hans gennemsnitlige
materiale de sidste 8 år. Produktionen er nu god.

> Lige før jeg vil kåre dette album til hans bedste.. Han har godt nok
> haft den rigtige dør til "the Vault" åben

Overhovedet ikke enig. Det har et par udmærkede sange og nogle lidt mere
fornuftige tekster på visse af dem, men sammenlagt er det kun for fans.
Rart at høre ham være politisk bevidst.

> Jeg mangler simpethen positive ord at kunne fyre af her

Det kan ses. Der er ingen. :D

> Dejligt med noget rigtigt musik....

Enig. Det er bare en skam det ikke er Prince der laver den.

> Kan kun anbefale dette funky album ....

Det kan jeg ikke. Det er kedeligt for andre end de tætteste fans.

> just my 5 cent

Min uforbeholdne mening.

--
Regards, Peter.
Topposters/bottomquoters will be killfiled in silence.

Fra : Peter G

Dato : 30-03-04 18:51

Peter G skrev:

> Produktionen er nu god.

Jeg vrøvler. Den er ikke specielt god ved fjerde gennemlytning.