Helligdage i Outlook
Fra : Jens

Dato : 30-03-04 08:17

Man kan i outlook tilføje helligdage til sin kalender. Man kan vælge det
lands helligdage man ønsker tilføjet.

Er der nogen der ved hvor de indlæses fra?

mvh
Jens

Fra : Benny Andersen

Dato : 02-04-04 12:41

> [...]
> lands helligdage man ønsker tilføjet.
>
> Er der nogen der ved hvor de indlæses fra?

Hvor har du det fra Jens?

Mvh Benny A

Fra : Jens

Dato : 04-04-04 20:49

"Benny Andersen" <benny.andersen@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor har du det fra Jens?

Jeg forstår ikke helt hvad du mener Benny?
Hvis du mener hvorfra jeg ved, at man kan indlæse hellige i sin outlook
kalender, så har jeg det fra Outlook.
Hvis du mener hvorfra jeg ved, at man kan hente en helligdagsfil et andet
sted, så ved jeg fra Microsoft, at man kan hente en opdateret Outlook 2000
kalender med helligdage, men jeg efterlyser en Outlook 97 kalender.

mvh
Jens

Fra : Benny Andersen

Dato : 25-05-04 08:47

> [...]
> sted, så ved jeg fra Microsoft, at man kan hente en opdateret Outlook 2000
> kalender med helligdage, men jeg efterlyser en Outlook 97 kalender.

Hej Jens -

Næh det ka jeg da godt forstå at du ikke forstår. Lige nu kan jeg ikke huske hvorfor jeg fik formuleret mig
lidt besk. Så undskyld! Iøvrigt havde du også ret mht indlæsning af "lokale" helligdage.

Mvh Benny

Fra : Billyboy

Dato : 16-04-04 10:57

"Man kan vælge det
> lands helligdage man ønsker tilføjet.
>
> Er der nogen der ved hvor de indlæses fra?

Hej.

De indlæses fra filen OUTLOOK.HOL og er en simpel tekst fil se evt. disse
link.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;280975&Product=ol200
2

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;280976&Product=ol200