System.getProperty("user.password")...men ~
Fra : Michael

Dato : 30-03-04 04:58

Hej ng.

Jeg skal bruge adgangskoden, som en bruger logger sig ind i win2k med.
Men hvordan ?
Eller er det umuligt...hvilket det, set fra m$´s side jo burde være.
(Og nej, det er skam til helt legalt brug..heh)

Med venlig hilsen
Michael.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 30-03-04 08:24

"Michael" <agentmikie@cFJERNDETTE.dk> writes:

> Jeg skal bruge adgangskoden, som en bruger logger sig ind i win2k med.
> Men hvordan ?

System.out.println("Indtast din adgangskode:");

Læs herefter fra System.in.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn

Fra : Michael

Dato : 31-03-04 01:27

tjaee...sådan er det vel bare.
Oh well...
Takker for svaret.

Med venlig hilsen
Michael.

Fra : Janus E

Dato : 01-04-04 15:03

"Michael" <agentmikie@cFJERNDETTE.dk> wrote in message
> tjaee...sådan er det vel bare.
> Oh well...

Ja, det er jeg bange for. Selve log-in proceduren på en NT baseret maskine
(dvs også XP) er ganske krypteret og bliver, så vidt jeg ved, eksekveret før
nogle andre processer starter. Derfor kan man ikke "hooke" login processen,
og dermed læse på input stream'en fra den.

vh janus

---