garmin 152 / brugererfaringer
Fra : Lars Clement

Dato : 29-03-04 22:49

Se nu har jeg købt ovenstående gps'er. Har også læst manualen 20 gange og
glæder mig til at bruge den. Nu kunne jeg godt tænke mig at høre andres
erfaring / brugsmåde af ovenstående. ( det ku' jo være at man slap for en
del ærgrelser og irritationer f. eks når manualen blæser over bord !! )

Lars Clement

Der sættes " Lars. " foran
Clement@c.dk

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 30-03-04 14:35

Hvor nøjagtig er sådan en GPS´er? 1m, 10m, 100m, 1km...?
K-C

Fra : Lars Clement

Dato : 30-03-04 23:18

Den er godt nok præcis: prøvede den i bilen på en smal landevej. Her trak
den to nydelige spor ( frem og tilbage ) jeg vil vurdere nøjagtigheden til
under 3 meter

Lars Clement

Der sættes " Lars. " foran
Clement@c.dk

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 31-03-04 09:11

"Lars Clement" <clement@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den to nydelige spor ( frem og tilbage ) jeg vil vurdere nøjagtigheden til

Ja, det må jeg sige, hvis det virkelig er tilfældet, så er det imponerende.
K-C