Dækskifte på FRB/KBH
Fra : Slorup

Dato : 29-03-04 21:55

Hej alle sammen.

Jeg skal nu til at (for første) gang at have mine sommerdæk på vognen. :0)

Derfor kunne det være stort hvis der er nogen herinde der kan anbefale et
sted på Frederiksberg eller i København at få det gjort til en god pris.

Hvad skal sådan en omgang egentlig koste?.

På forhånd tak for hjælpen

Søren
Toyota Carina E 2,0 GLI '95

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 22:16

> Jeg skal nu til at (for første) gang at have mine sommerdæk på vognen. :0)
> Hvad skal sådan en omgang egentlig koste?.

Tja mig har det i hvert fald kostet en grim "lumbago".....av min ryg fordi
jeg skulle bære dækkene i udstrakt arm for ikke at blive beskidt.
God idé at få et værksted til det

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : John Sahl

Dato : 29-03-04 22:26

Tom wrote:
> Tja mig har det i hvert fald kostet en grim "lumbago".....av min ryg
> fordi jeg skulle bære dækkene i udstrakt arm for ikke at blive
> beskidt. God idé at få et værksted til det

Tom, kan du ikke låne et sæt arbejdstøj af en af dine lærlinge? ,-)

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 22:37

> Tom, kan du ikke låne et sæt arbejdstøj af en af dine lærlinge? ,-)

Jo du siger noget, det går bare ikke til næste gang
da jeg har fået nyt job som produktionsingeniør

Fra : John Sahl

Dato : 29-03-04 22:47

Tom wrote:
> Jo du siger noget, det går bare ikke til næste gang
> da jeg har fået nyt job som produktionsingeniør

Tillykke med det nye job!

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-04 07:24

> Tillykke med det nye job!

Tak

--
Tom

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-03-04 04:55

On Mon, 29 Mar 2004 23:26:28 +0200, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Tom, kan du ikke låne et sæt arbejdstøj af en af dine lærlinge? ,-)

Ellers deler Toyota jo ud pt.: www.vaerkstedet.dk

/Mogens

Fra : John Sahl

Dato : 30-03-04 05:37

Mogens Knudsen wrote:
> Ellers deler Toyota jo ud pt.: www.vaerkstedet.dk

Jeg går stærkt ud fra, at vi har hørt Tom klage sig over,
at blive beskidt for sidste gang nu

Fra : Roberto Saldo

Dato : 30-03-04 07:26

John Sahl wrote:

> Jeg går stærkt ud fra, at vi har hørt Tom klage sig over,
> at blive beskidt for sidste gang nu

Så skal vi bare ha billeder af ham i Yoda-uniform.

Mvh
Roberto

Fra : John Sahl

Dato : 30-03-04 08:34

Roberto Saldo wrote:
> Så skal vi bare ha billeder af ham i Yoda-uniform.

Ja sgu da

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-04 15:44

> Ja sgu da

hehe, det bliver over mit lig at jeg hopper i et riskoger-kondom

Fra : John Sahl

Dato : 30-03-04 16:31

Tom wrote:
> hehe, det bliver over mit lig at jeg hopper i et riskoger-kondom

Hvaaa, du har lige som selv lagt stilen, vi ved jo du ikke er
bange for vand, så hvad kan der ske ved at trække i en bette
kedeldragt?

Fra : Emil Jensen

Dato : 29-03-04 23:54

> Derfor kunne det være stort hvis der er nogen herinde der kan anbefale et
> sted på Frederiksberg eller i København at få det gjort til en god pris.

På Artillerivej 139 ligger Skan-X-Dæk
(http://www.firststop.dk/skan-x-koebenhavn.htm), som jeg har brugt de sidste
2-3 år, uden problemer. Der plejer ikke være så mange der, så man kommer
ofte til med det samme, eller man venter højest et kvarter.

> Hvad skal sådan en omgang egentlig koste?.

For dækskifte fra vinterdæk på egne fælge til sommerdæk på egne fælge med
balancering kostede det mig 340 kr alt inkl.

Mvh

Emil
Citroen Xantia Weekend 2.0i 16v Aut.

Fra : bilr

Dato : 30-03-04 10:43

"Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> wrote in message news:<4068a91b$0$176$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> [...]

"Arnes Dækservice" på Blytækkervej er et godt sted.
Arne Ågren himself er meget omhyggelig med sit arbejde. Ingen sjuskede
arbejdsdrenge.
Og ikke dyr.
Lad jer ikke afskrække af det udvendige.
Han har orden i sagerne inde i værkstedet! Og det er det, der tæller
mest for mig!

bilr

Fra : Morten Nielsen

Dato : 30-03-04 19:00

On Tue, 30 Mar 2004 00:54:23 +0200, "Emil Jensen" <lime@jensen73.dk>
wrote:

> [...]
>2-3 år, uden problemer. Der plejer ikke være så mange der, så man kommer
>ofte til med det samme, eller man venter højest et kvarter.

Og såfremt man skal vente lidt, kan man jo snakke lidt med hundene

Morten

Fra : Emil Jensen

Dato : 31-03-04 13:33

> Og såfremt man skal vente lidt, kan man jo snakke lidt med hundene

Husk at klappe dem begge, for den ene bliver lidt jaloux

Emil

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 30-03-04 08:13

"Slorup" <mailto:lorup@"FJERNES"city.dk> skrev i en meddelelse
"Dækskifte på FRB/KBH"

> Derfor kunne det være stort hvis der er nogen herinde der kan anbefale et
> sted på Frederiksberg eller i København at få det gjort til en god pris.

Bjarne Bielefeld, der har E. Roed-Sørensen værkstedet på Kløverprisvej 10 i
Hvidovre har ordnet dæk på vores biler i flere år. Han er til at snakke med og er
ikke ude på at sælge dig nye dæk hvis der ikke er brug for det.

> Hvad skal sådan en omgang egentlig koste?.

Spørg mig igen om en uges tid eller to når jeg har fået regningen

Ebbe

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:193.89.116.55)