Balade ved bilræs i Fuglebjerg lige nu
Fra : Claus Og Helle

Dato : 29-03-04 20:59

Der er ræs i fuglebjerg lige nu,der bliver kastet med alt muligt mod
politiet,det syntes jeg er for dumt.
--
Opel Senator 3,6 Irmsher

Fra : Søren Christensen

Dato : 29-03-04 21:31

"Claus Og Helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Der er ræs i fuglebjerg lige nu,der bliver kastet med alt muligt mod
> politiet,det syntes jeg er for dumt.
> --
> Opel Senator 3,6 Irmsher

Jeg var tilstede og jeg så godt nok ikke det omtalte... :-/

Venligst

Fra : Claus Og Helle

Dato : 29-03-04 22:03

Ja jeg bor lige ved siden af og de er stadig dernede og stopper alle
sammen,og du skal da ikke bilde mig ind at Slagelse politi indkalder
mandskab hvis der ikke er noget galt,der er 6 politibiler i lille Fuglebjerg
lige nu.
"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4068876d$0$526$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Pedersen

Dato : 29-03-04 22:43

Jeg har også været der. Og har heller ikke set noget til den ballade. Men
rigtigt nok at de først kom med en Politibil. Den måtte køre igen, da de
ikke kunne stille noget op. Senere kom der mange nye politibiler til samt
motorcykler.

Men der var godt nok mange mennesker. Vil skyde på omkring 300-400 stykker +
150 biler.

Tv2 Øst var også på stedet så der kommer nok noget om det i morgen..

Mvh Tim

Fra : Morten Juel

Dato : 30-03-04 06:36

> Men der var godt nok mange mennesker. Vil skyde på omkring 300-400 stykker
+
> 150 biler.

På en Mandag ??!?! hvem hulen arrangerede det ?? hvorfor har jeg ikke hørt
noget ?!? **undres**

Mvh
Morten

Fra : Søren Christensen

Dato : 30-03-04 20:22

"Morten Juel" <kongen[mon ikke her skal være et @]StarChild.dk> skrev i en
meddelelse news:4069074e$0$11562$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> +
>
> På en Mandag ??!?! hvem hulen arrangerede det ?? hvorfor har jeg ikke hørt
> noget ?!? **undres**

Det havde jeg heller ikke før en af mine venner sagde det 30min inden vi
skulle afsted...

Venligst

Fra : phk

Dato : 31-03-04 07:45

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4069c8db$0$507$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Det havde jeg heller ikke før en af mine venner sagde det 30min inden vi
> skulle afsted...

Skulle afsted? SKULLE afsted?

Hvordan har du det egentlig med at politiet skal bruge resourcer på at holde
øje med jer i stedet for at bruge tid på at opklare tyverier fra bil og
biltyverier?

--
Per, Esbjerg

Fra : s?ren christensen

Dato : 30-03-04 08:04

"Claus Og Helle" <frederiksen@adslhome.dk> wrote in message news:<40688f14$0$452$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> sammen,og du skal da ikke bilde mig ind at Slagelse politi indkalder
> mandskab hvis der ikke er noget galt,der er 6 politibiler i lille Fuglebjerg

Jo det vil jeg da.
Jeg har da før oplevet mange flere politibiler uden der var ballade.
Problemet var bare her at de første par stykker ikke kunne stoppe
løjerne.
Men jeg har da før oplevet 4politibiler om 1/10 i Sorø. Men jeg har på
intet tidspunkt igår set nogle gøre noget mod politiet. De væreste jeg
så var der blevet buet af dem. Og de bad om at se kørekort på et par
stykker. Og nej de stopper ikke alle. Og nogle enkelte der har meget
gejlet biler eller som kørte lidt for vildt. Vi kørte da stille og
roligt forbi hele politi styrken i en gejlet bil uden de gjorde
noget...

Venligst

Fra : Pedersen

Dato : 30-03-04 19:01

Prøv at tjek.

www.tv2east.dk i deres nyhedsudsendelse idag var der noget om
dækafbrændingen. Samt et interview med Rene La Cour.... Rådet...

Mvh Tim

Fra : phk

Dato : 30-03-04 19:34

"Pedersen" <t@t.de> skrev i en meddelelse

> Prøv at tjek.

Hvad er det du svarer på?

www.usenet.dk/netikette kan hjælpe dig lidt. Og os andre meget.

--
Per, Esbjerg

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 30-03-04 22:05

"Claus Og Helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Opel Senator 3,6 Irmsher

Det lyder virkelig interessant. - Har en kollega med en Senator 3000 12V,
der har planer om at hente en EVO, eller en Irmsher i Tyskland. - Hvad er
historien på din bil?

-M
1993 Sierra

Fra : Mikael Kristiansen

Dato : 31-03-04 09:36

"Claus Og Helle" <frederiksen@adslhome.dk> wrote in message
> Der er ræs i fuglebjerg lige nu,der bliver kastet med alt muligt mod
> [...]

Jeg syntes også det er for dumt, både det ene & det andet !......

Hvorfor ikke tilmelde sig på www.racerskoler.dk og lære at køre stærkt, også
når det ikke går ligeud......

Bagefter kan man, hvis man vil, sikkert finde en eller anden ældre bil &
deltage i ASK's "Clubrace Standard" (www.ask-online.dk)..... Det er både
billigt, sjovt & sikkert....

Mvh. Mikael Kristiansen