Gælder transportordningen? (haster lidt ..~
Fra : Rasmus ...

Dato : 29-03-04 20:54

Hej.

Min Vento 1.8 fra 1995 har i løbet af dagen smidt størstedelen
af morotolien - her til aften ligger der lidt olie på jorden
under bilen.

Jeg er lidt utryg ved at køre hen på værkstedet med vogen, og
jeg har gennem min forsikring en transportordning ved Dansk
Autohjælp. Mit spørgsmål er så om denne transportordning gælder
i min situation.
Det kan jo ikke beskrives som et decideret driftstop, men
samtidig er det jo heller ikke videre fornuftigt at køre i
vognen når den lækker olie.

På forhånd tak,
Rasmus

Fra : hanzen

Dato : 29-03-04 20:59

"Rasmus ..." <atmothaildotcom@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det kan jo ikke beskrives som et decideret driftstop, men
> samtidig er det jo heller ikke videre fornuftigt at køre i

fra DAH hjemmeside

Hvis dit køretøj er udsat for skade eller driftsstop transporteres det til
din bopæl eller værksted i samråd med dig. Ved driftsstop/skade ved din
bopæl transporteres dit køretøj til værksted efter dit valg. Dansk Autohjælp
yder én assistance pr. driftsstop/skade. Hvis færge eller bro med broafgift
indgår i transporten betaler du denne for dit køretøj.

--
hilzen
hanzen

Rygning forkorter cigaretterne.

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 29-03-04 20:59

> [...]
> Det kan jo ikke beskrives som et decideret driftstop, men
> samtidig er det jo heller ikke videre fornuftigt at køre i

Det bliver da et sikkert driftsstop hvis du selv prøver at køre den derhen
uden olie. Tophjælp afhenter den uden problemer. Jeg har i hvert fald kun
positive erfaringer med dem.

MVH Klaus