ADSL kampagnepris
Fra : RoJo

Dato : 29-03-04 15:25

Hejsa

Jeg får mit internet leveret af Cybercity, hvor jeg betaler 498 kr. pr.
måned.
Nu kører de en kampagne, hvor man får det til 429 pr. måned.

- Kan det passe at jeg som nuværende kunde, stadig skal betale de 498 -
må de godt gøre forskel på denne måde?

Mvh RoJo

Fra : Fly Christensen

Dato : 29-03-04 15:32

On Mon, 29 Mar 2004 16:25:05 +0200, "RoJo" <r j o n a s s e n @ h o t m
a i l . c o m> wrote:

> [...]
>Nu kører de en kampagne, hvor man får det til 429 pr. måned.
>
>- Kan det passe at jeg som nuværende kunde, stadig skal betale de 498 -

Ja.

>må de godt gøre forskel på denne måde?

Ja.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 30-03-04 21:14

Fly Christensen wrote:

> Ja.

> Ja.

Hvordan er det nu? Man må gerne gøre forskel, sålænge man ikke diskriminerer
folk på baggrund af køn, rac osv? Er det sådan det virker?

Man bestemmer selv fuldstændigt suverænt sine priser og kan give den ene
kunde 90% rabat ift. den næste (foregående) sålænge man ikke diskriminerer
eller hvordan?

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Kristian Thy

Dato : 29-03-04 15:35

RoJo uttered:
> - Kan det passe at jeg som nuværende kunde, stadig skal betale de 498 -
> må de godt gøre forskel på denne måde?

Ja. Men prøv at ringe til deres kundeservice og luft at du overvejer
at opsige dit abonnement hvis de ikke giver dig et tilsvarende tilbud.

\\kristian
--
Give a man a match, and he'll be warm for a minute.
Set him on fire, and he'll be warm for the rest of his life.

Fra : JBH

Dato : 29-03-04 15:47

"Kristian Thy" <thy@it.edu> skrev i en meddelelse
> RoJo uttered:
>
> Ja. Men prøv at ringe til deres kundeservice og luft at du overvejer
> at opsige dit abonnement hvis de ikke giver dig et tilsvarende tilbud.

Tjaa, hvis de har samme politik som TDC, får han at vide at han bare kan
opsige abb. og tegne et nyt.
Det var det jeg fik at vide da jeg spurgte TDC hvordan det kunne være jeg
skulle betale 600kr/år for mit internetabbonement når man kunne tegne et nyt
årsabonnement, (og få et nyt 56K modem med) for mindre

mvh
JBH

Fra : Anders Lund

Dato : 29-03-04 16:25

"RoJo" <r j o n a s s e n @ h o t m a i l . c o m> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg får mit internet leveret af Cybercity, hvor jeg betaler 498 kr. pr.
> måned.
> Nu kører de en kampagne, hvor man får det til 429 pr. måned.

Du nkan jo tage et kik her:
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/opgradering/

Anders Lund
Anders@GEDzaim.dk
Fjern geden fra min email adresse

Fra : Tommy Fer

Dato : 30-03-04 20:09

> [...]
> Nu kører de en kampagne, hvor man får det til 429 pr. måned.
>
> - Kan det passe at jeg som nuværende kunde, stadig skal betale de 498 -

Jeg bliver opgraderet hver gang de sætter prisen ned. er endt på 3mbit/128
(reelt 302 i routeren)

mvh Tommy Fer

Fra : Brian A.

Dato : 31-03-04 10:32

"Tommy Fer" <tommyfer@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bliver opgraderet hver gang de sætter prisen ned. er endt på 3mbit/128
> (reelt 302 i routeren)

3mbit?!? Det troede jeg ikke at der var selskaber der kunne (ville?)
levere...