Bremseskiver til Scorpio....[UPDATE]
Fra : Brian Sørup

Dato : 29-03-04 14:49

Hejsa

Jeg fik hentet skiver og klodser hos B&U - da jeg havde afmonteret
venstre baghjul ville jeg lige tjekke hvordan jeg skulle afmontere
skiven, det så nemlig ud til jeg skulle have løsnet hjullejet.

Jeg åbnede papkassen med de nye skiver og kunne konstatere at jeg ikke
skulle have lejet af, den gamle skive var bare godt groet til i snavs -
jeg kunne også se de nye skiver kun havde 4! huller til hjulboltene !!

På med hjulet igen og tilbage til B&U.....

De kan ikke skaffe skiverne, så der er kun Ford og indkøb i Tyskland
tilbage.

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe med at forfatte et skriv på tysk
til ABC-Autoteile i Flensburg- så jeg kan forklare dem jeg vil bestille
de bageste bremseskiver og klodser til Scorpio'en - mit tyske er helt
til hundene.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : ham

Dato : 29-03-04 15:36

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På med hjulet igen og tilbage til B&U.....
>
> De kan ikke skaffe skiverne, så der er kun Ford og indkøb i Tyskland

Var lige inde at kigge på FTZ's side, de har skiverne til 158,50 pr stk. +
moms jeg er nu også helt sikker på at Mekonomen har dem, da jeg arbejdede
der skiftede jeg skiverne på en af kollegaernes scorpio, og dem hentede han
da på hylden.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 29-03-04 20:19

On Mon, 29 Mar 2004 16:35:37 +0200, "ham" <virker@ikke....dk> wrote:

> [...]
>der skiftede jeg skiverne på en af kollegaernes scorpio, og dem hentede han

Har du prøvet at tage kontakt til Merkonomen og forespurgt til det?
Flemming Jacobsen

Fra : ham

Dato : 29-03-04 21:03

+

> Har du prøvet at tage kontakt til Merkonomen og forespurgt til det?
Nej, men jeg kan se at FTZ har dem som ventilerede med de mål der er opgivet
lidt længere nede i tråden til 187,- kr. pr. stk + moms, så personligt gad
jeg ikke køre til Tyskland efter dem, der var også priser på klodserne, men
den fik jeg ikke lige med i farten.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 29-03-04 21:36

On Mon, 29 Mar 2004 22:03:02 +0200, "ham" <virker@ikke....dk> wrote:

> [...]
>jeg ikke køre til Tyskland efter dem, der var også priser på klodserne, men

Nu er jeg forvirret. Merkonomen ligger da ikke i tyskland. I så fald kan
jeg ikke læse, for mener helt 100% at de har en afdeling i både
Fredericia og Vejle
Flemming Jacobsen

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-03-04 21:19

"ham" <virker@ikke....dk> skrev i en meddelelse

> [...]
arbejdede
> der skiftede jeg skiverne på en af kollegaernes scorpio, og dem

Hvordan kommer jeg ind i deres katalog - der skal brugernavn og kode til
?
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : ham

Dato : 29-03-04 21:26

> [...]
> arbejdede
> hentede han
>
> Hvordan kommer jeg ind i deres katalog - der skal brugernavn og kode til
Det er kun de værksteder der er tilsluttet der kan det, man får brugernavn
og kode når man bliver oprettet, men jeg kan da maile dig et billede af
siden

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-03-04 21:30

> [...]
brugernavn
> og kode når man bliver oprettet, men jeg kan da maile dig et billede

Jouw tak - det vil jeg gerne ha'

fjern XXX i min mailadresse
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : ham

Dato : 29-03-04 21:34

> "ham" <virker@ikke....dk> skrev i en meddelelse

> til
> brugernavn
> af

har sendt dig en mail>

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-03-04 21:42

"ham" <virker@ikke....dk> skrev i en meddelelse

> har sendt dig en mail>

Det ser ud til, som du også skriver i mailen, at det ikke er så let at
opstøve skiver andre steder end hos $Ford$.
Jeg prøver at ringe til mekonomen i Hjørring imorgen, ligeledes MECA der
ligger lige ved siden af.

Tak for hjælpen :)
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Fly Christensen

Dato : 29-03-04 15:39

On Mon, 29 Mar 2004 15:48:33 +0200, "Brian Sørup"
<brian.sorupXXX@privat.dk> wrote:

[snip]
> [...]
>til ABC-Autoteile i Flensburg- så jeg kan forklare dem jeg vil bestille
>de bageste bremseskiver og klodser til Scorpio'en - mit tyske er helt

Gutenheute Leute!

Hinten Bremsschiebe & Klötze Scorpio Jahrgang -1993 rechts und links,
Wann da?

SCNR

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-03-04 16:05

> [...]
>
> [snip]
>
> Gutenheute Leute!
>
> Hinten Bremsschiebe & Klötze Scorpio Jahrgang -1993 rechts und links,

*så* dårligt er mit tyske heller ikke..

det er vigtigt at påpege det er en 2,9i Kombi, da den har specielle
skiver ift. andre Scorpio modeller.

Ser det her helt vildt ud :

Hallo

Hinten Bremsschiebe & Klötze Scorpio 2,9i Kombi Jahrgang 1992 rechts und
links.
Scheibe ø253x20mm - belüftet
Klötze mit flachem indikator stecher.

Preis ?
Lieferung nach Dänemark oder abholung ?

mfg

--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Fly Christensen

Dato : 29-03-04 16:41

On Mon, 29 Mar 2004 17:05:03 +0200, "Brian Sørup"
<brian.sorupXXX@privat.dk> wrote:

[snip]
>det er vigtigt at påpege det er en 2,9i Kombi, da den har specielle
>skiver ift. andre Scorpio modeller.

OK

>Ser det her helt vildt ud :

Mna, uhm, mmpf. Det skal nok rettes bare en lille smule til

>Hallo
>
>Hinten Bremsschiebe & Klötze Scorpio 2,9i Kombi Jahrgang 1992 rechts und
> [...]

Sehr geehrte Damen und Herren,

ich suche für meinen Ford Scorpio 2.9i Kombi Jahrgang 1992 neue
Bremsklötze- und Scheiben für hinten. Die Scheiben sollen die
Dimensionen ø253x20 mm haben und belüftet sein. Die Klötze sollen mit
flachem Indikatorstecher sein.

Können Sie diese beschaffen? Wenn ja, wie viel kostet ein Satz? Und noch
eine Frage: Liefern Sie nach Dänemark oder muss ich die Teile bei Ihnen
abholen?

Vielen Dank für Ihr Bemühen!

Mit freundlichen Grüssen

Brian Sørup

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-03-04 18:05

Vielen Thank You

Jeg har lige sendt det til ABC Autoteile i Flensburg, så må vi se hvad
de siger.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Brian Sørup

Dato : 30-03-04 15:04

> "Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i en meddelelse
>
> Vielen Thank You
>
> Jeg har lige sendt det til ABC Autoteile i Flensburg, så må vi se hvad
> de siger.

Er der nogen der har erfaring med deres svartider på mail ?
Tom ?
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 29-03-04 18:22

On Mon, 29 Mar 2004 17:41:06 +0200, Fly Christensen
<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

> [...]
>Können Sie diese beschaffen? Wenn ja, wie viel kostet ein Satz? Und noch
>eine Frage: Liefern Sie nach Dänemark oder muss ich die Teile bei Ihnen

Jeg har jo lige set invationskysten i Normandiet. Havde de allierede
dog blot brugt ovenstående "taktik" kunne megen skyderi sikkert ha'
været undgået

/Mogens

Fra : Mads Stetter

Dato : 29-03-04 21:22

Mogens Knudsen wrote:

> Jeg har jo lige set invationskysten i Normandiet. Havde de allierede
> dog blot brugt ovenstående "taktik" kunne megen skyderi sikkert ha'
> været undgået
>
> /Mogens

LOL

MVH Mads Stteter

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 29-03-04 21:30

On Mon, 29 Mar 2004 22:21:39 +0200, "Mads Stetter"
<m_stetter@hotmail.com> wrote:

>LOL

Verzeihen Sie mir bitte, Herrr Obersturmbahnführer - darf ich mal hier
wohnen...

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-04 15:42

> Jeg har jo lige set invationskysten i Normandiet. Havde de allierede
> dog blot brugt ovenstående "taktik" kunne megen skyderi sikkert ha'
> været undgået

*ROFL*

Helt sikkert...

Det er ret fantastisk at stå og se de strande og tænke på, hvilke ufattelige
rædsler, der har udspillet sig dernede, ikke..?

Jeg var sgu begyndt at svømme bagud mod England igen, hvis jeg var blevet
smidt af i det område..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-03-04 19:46

On Tue, 30 Mar 2004 16:41:51 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
wrote:

>*ROFL*

He, he...

> [...]
>rædsler, der har udspillet sig dernede, ikke..?
>Jeg var sgu begyndt at svømme bagud mod England igen, hvis jeg var blevet

Jep - og filmen er sgu meget god. Ikke mindst når man har været der:
Saving privat Brian - kommer snart i DK TV

/Mogens