VW Golf 2 1.8
Fra : Supertankeren

Dato : 29-03-04 14:45

Hejsa

Jeg har et Choker problem på denne den vil ikke slå fra før bilen er ved
fuld temperatur er der nogen der ved hvad det kan skyldes ?

Er det nogle teperatur følere eller noget helt andet?

det er træls at køre med 2000 omdr. .

Mvh.
Jan

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 19:33

Der kan være flere ting. Check om der er strøm på ledning op til choker.

Jes

"VW Golf 2 1.8"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.73.249.102)

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 29-03-04 22:51

"Supertankeren" <oz8jan@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> fuld temperatur er der nogen der ved hvad det kan skyldes ?
>
> Er det nogle teperatur følere eller noget helt andet?

Der sidder en vokstermostat på forsiden af karburatoren med 2 vandslanger
(ind og ud) Den har det med at sidde fast.

Ellers indeholder selve chokerhuset en bimetalfjeder der bl.a. opvarmes af
en glødetråd. Den får strøm igennem den ledning der går ind i shokerhuset.
Chek om den får strøm som jes nævner.

Hilsen Ole Frederiksen

Fra : Supertankeren

Dato : 30-03-04 00:35