Finansiering af lejlighed via optagelse af~
Fra : Peter Thomsen

Dato : 29-03-04 09:18

Hej,

jeg har et hus med en værdi på ca. 3-5 mio, der skal jeg betale 11.000/mdr
for at bo. Det har jeg ikke råd til, idet jeg kun har en indtægt på ca
6.000/mdr.

Kan man optage et lån i huset der kan forrentes på en sådan måde at jeg ikke
behøver at sælge og det vil løbe rundt ??

--
Regards, yours truly madly
(-: Peter Thomsen

Remove "NOSPAM" if you want to mail me.

Fra : Karl Viggo

Dato : 29-03-04 16:09

Det lyder som en lidt håbløs affære.
Bare renterne med et lån på 3 mio. og en rentepct på 3 vil koste 7500 om
måneden.

Viggo

"Peter Thomsen" <herviljegikkehavereklamepost@NOSPAMhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:c48m2a$fed$1@news.cybercity.dk...

Fra : Brian Icedor Peterse~

Dato : 03-04-04 18:20

Så håbløst er det nu ikke.

Såfremt det er en midlertidig situation, og du forventer et en lønstigning,
kunne det være en idé at tære ejendommens friværdi. Det er afdragsfrie lån
gode til, eller Danske Banks produkt Danske Prioritet, og Skandiabank har
noge tilsvarende. Så har du en kassekredit til at finansiere omk. med lån i
huset. Men det er rigtigt, det er ikke en varig løsning.

mvh
Brian

Fra : Peter Thomsen

Dato : 06-04-04 12:57

"Brian Icedor Petersen" <icedor(NOSPAM)@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noge tilsvarende. Så har du en kassekredit til at finansiere omk. med lån
> huset. Men det er rigtigt, det er ikke en varig løsning.

Tak for jeres svar. Håbede på man kunne investere og denne investering ville
gie tilstrækkeligt med udbytte til at man slap for udgifter. Men, ak nej

God påske.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 14-04-04 20:51

> [...]

ikke
> behøver at sælge og det vil løbe rundt ??

Sælg! Brug pengene til udbetaling på noget du har råd til!!

Det andet er for stressende.