Der er gang i den!
Fra : Hans Paulin

Dato : 29-03-04 09:01

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=567376 :

Pige i livsfare efter terrorkørsel

29-03-04: 09:20

En otteårig pige var i morges i livsfare, efter at hun i går aftes var
indblandet i en trafikulykke, hvor en 28-årig kvinde angiveligt var
udsat for chikanekørsel fra en anden bil.

Ulykken skete på motorvejen ved Vodskov i Nordjylland, og ifølge vidner
chikanerede en anden bil den 28-årige så hun svingede tværs over
motorvejen, ramte autoværnet og røg ned af en skrænt.

Hverken den 28-årige kvinde eller hen­des datter kom til skade, men
datter­ens veninde blev hårdt kvæstet.
Hans

Fra : Rasmus

Dato : 29-03-04 12:03

"Hans Paulin" <hans@it.dk> wrote in message
> [...]
> motorvejen, ramte autoværnet og røg ned af en skrænt.
>
> Hverken den 28-årige kvinde eller hen­des datter kom til skade, men

Det kan åbenbart ikke køre bil i Nordjylland...

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=564360
http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=565820

mvh
Rasmus

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 29-03-04 12:29

"Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> wrote in message news:40680271$0$209$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Det kan åbenbart ikke køre bil i Nordjylland...
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=564360

Skjern er da ikke i Nordjylland...

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=565820

Det er det til gengæld - et totalskadet hus er heldigvis ikke det man
ser hver dag.

/Jakob

Fra : Rasmus

Dato : 29-03-04 13:52

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> wrote in message

> Skjern er da ikke i Nordjylland...

.....nej, men der er lige så mørk i Vestjylland(og et tilfælde var ikke nok
til at understege min pointe syntes jeg)

mvh
Rasmus

Fra : Leonard

Dato : 29-03-04 15:03

"Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> wrote:

>....nej, men der er lige så mørk i Vestjylland(og et tilfælde var ikke nok
>til at understege min pointe syntes jeg)

Du skal nok blive politiker med den indstilling

Et eksempel er ikke nok,
jamen vi har ikke flere,
så tag bare noget der ligner ...

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Rasmus

Dato : 29-03-04 15:18

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> wrote in message

> Du skal nok blive politiker med den indstilling

he he, det var også min plan...

> Et eksempel er ikke nok,
> jamen vi har ikke flere,
> så tag bare noget der ligner ...

mvh
Rasmus

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-03-04 14:04

"Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> wrote in message

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=564360

Hvad kan man sige andet end "Husk Selen".

--
mvh/rg. Christian

Fra : Jan Vennike

Dato : 29-03-04 20:07

> Hvad kan man sige andet end "Husk Selen".

så Falck ved hvor de skal finde liget

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Fam. Olsen

Dato : 29-03-04 21:51

"Hans Paulin" <hans@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Der er da forhåbentlig en eller anden spade der får et "hængerkort" i
meeeeget lang tid. Forhåbentlig for altid.

MVH Niels
Alfa forever