Klamphuggere!
Fra : Roberto Saldo

Dato : 29-03-04 07:18

Var til gratis forårstjek hos Toyota lørdag.

Bilen var tiptop, men kikkertundersøgelsen viste at den
platin-tycoon-trippel hulrums/undervognsbehandling bilen fik i
efteråret nærmest må betegnes som sjosket og mangelfuld - begge vanger
var totalt urørt indvendig, bremserørene der ligger i en slags
kabelbakke var zebrastribede.

Hvad fanden skal man gøre ved sådan nogen dovne svin??!!

Er jeg den eneste i DK der tager mit job alvorligt?

De har vel så travlt fordi de skal hjem og arbejde sort.

--
Roberto Saldo (godt skuffet)

Fra : Hans Paulin

Dato : 29-03-04 07:28

Roberto Saldo skrev:

> Hvad fanden skal man gøre ved sådan nogen dovne svin??!!

....jeg ville slå dem oven i hovedet med FDM...
Hans

Fra : Roberto Saldo

Dato : 29-03-04 07:47

Hans Paulin wrote:

> ...jeg ville slå dem oven i hovedet med FDM...

Jeg har ikke campingvogn så den forening er jeg ikke medlem af.

Desuden kan en genbehandling ikke ændre det faktum at bilen har kørt
hele vinteren uden to gummipropper (Ø7cm) i de ubehandlede vanger.

Skide smart. Jeg har ellers et flot sprøjtebevis med alskens tegn,
fakter p*s og papir.

--
Roberto Saldo (ikke en glad mand)

Fra : Thostrup

Dato : 29-03-04 07:49

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> wrote in message

> Skide smart. Jeg har ellers et flot sprøjtebevis med alskens tegn,
> fakter p*s og papir.

Hvad med at tage dit bevis og tage kontakt til de "dovne svin" ?

Mvh Thostrup

Fra : Roberto Saldo

Dato : 29-03-04 07:51

Thostrup wrote:
> "Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> wrote in message

> Hvad med at tage dit bevis og tage kontakt til de "dovne svin" ?

Det er naturligvis hvad jeg gør, men nu er jeg jo på arbejde :) (selv
om det synes svært)

--
Roberto Saldo

Fra : Thostrup

Dato : 29-03-04 07:55

> Det er naturligvis hvad jeg gør, men nu er jeg jo på arbejde :) (selv
> om det synes svært)

Det glæder vi os til at hører resultatet af :)

Hvor henne af foregik undervognsbehandlingen?

Mvh Thostrup

Fra : Roberto Saldo

Dato : 29-03-04 08:02

Thostrup wrote:
> "Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> wrote in message

> Det glæder vi os til at hører resultatet af :)
>
> Hvor henne af foregik undervognsbehandlingen?

Der står Dinitrol på beviset og det foregik i Frederikssund.
Der står Antirustringen på den ækle mærkat i bagruden.

--
Roberto Saldo

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 07:51

> ...jeg ville slå dem oven i hovedet med FDM...

Jeg ville insistere på, at de gjorde arbejdet om med det samme...!

I øvrigt er det helt almindeligt - også min Vectra blev kostateret "nøgen"
et kritisk sted af en pladesmed ved Opel. Han viste mig det, så jeg selv
kunne se den rå plade.

Dette var efter TRE behandlinger hos et undervognscenter...!

--
/Jan W Nielsen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 29-03-04 18:55

On Mon, 29 Mar 2004 08:50:38 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
wrote:

>Dette var efter TRE behandlinger hos et undervognscenter...!

Man skulle tro, at disse centre har den ringeste arbjedsmoral i DK.

Jeg har på samme måde konstateret, at de ikke gør arbejdet ordentligt.
Det er sgu for ringe - alt for ringe. Gad vide, om medarbejderne
generelt bli'r dårligt aflønnet eller er på akkord?

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 19:51

> Det er sgu for ringe - alt for ringe. Gad vide, om medarbejderne
> generelt bli'r dårligt aflønnet eller er på akkord?

Problemet for kunden er jo, at man ikke kan kontrollere arbejdets kvalitet.

Det gør det muligt for "håndværkeren" at snyde og bedrage. Det samme ses jo
desværre hos auto- og radio/tv-mekanikerne.

Det er den rene ynk - og grunden til, at man nogle gange kan gøre det bedre
selv. Alternativt kan man jo gøre dem opmærksom på, at bilen skal til
FDM-eftersyn alligevel umiddelbart efter, og at man derfor forventer, at der
ikke findes helligdage.

--
/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-03-04 20:05

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev :

>Det gør det muligt for "håndværkeren" at snyde og bedrage. Det samme ses jo
>desværre hos auto- og radio/tv-mekanikerne.

mht snyd og bedrag , er auto, radio, tv, og andre mekanikere jo ikke
helt alene ..... ahemm!

>Det er den rene ynk

Jep. Hvis man vil have noget gjort ordentligt, er der kun 1 vej

Fra : Mikael L

Dato : 29-03-04 20:44

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> mht snyd og bedrag , er auto, radio, tv, og andre mekanikere jo ikke
> helt alene ..... ahemm!

Gad vide om vi tænker på det samme? det er jo bare ikke så håndgribeligt, at
se om det er lavet ordentligt det jeg tænker på.

Mikael

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-03-04 20:58

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev :

><jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

>Gad vide om vi tænker på det samme? det er jo bare ikke så håndgribeligt, at
>se om det er lavet ordentligt det jeg tænker på.

Jeg aner ikke hvad du tænker på - jeg synes ret ofte man hører "at der
er klippet det væk, der ikke gav den ønskede mening"

Fra : Mikael L

Dato : 29-03-04 21:34

> Jeg aner ikke hvad du tænker på - jeg synes ret ofte man hører "at der
> er klippet det væk, der ikke gav den ønskede mening"

Det var det jeg også tænkte på....

Mikael

Fra : Rasmus

Dato : 29-03-04 08:11

> [...]
> kabelbakke var zebrastribede.
>
> Hvad fanden skal man gøre ved sådan nogen dovne svin??!!

Sådan har det altid været, og formentligt skal der meget til at ændres deres
praksis.

Jeg havde på et tidspunkt VW Golf fra 1989, den havde fået pava 2 gange
ifølge diverse klistermærkater. Da jeg skiftede den forreste kofanger,
opdagede jeg at der ikke var et gram hulrumsbeskyttelse i vangerne, det
samme galt også døre, dog havde bagklappen fået rigeligt.

mvh
Rasmus

Fra : Roberto Saldo

Dato : 29-03-04 08:21

Rasmus wrote:
> [...]
> opdagede jeg at der ikke var et gram hulrumsbeskyttelse i vangerne, det
> samme galt også døre, dog havde bagklappen fået rigeligt.

Man kan mistænke at de bare jager gums i ventilationsanlægget og i
dørene efter devicen: hvis bilen stinker og det drypper ud alle vegne
ser det troværdigt ud.

Dovne folk.

--
Roberto Saldo

Fra : H.S.

Dato : 30-03-04 10:55

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kabelbakke var zebrastribede.
>
> Hvad fanden skal man gøre ved sådan nogen dovne svin??!!

Tag den kikkert, og slå ham oveni hovedet med den ?