Backup Simplicity vil ikke væk
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 28-03-04 21:35

Har tidligere jaget rundt for at finde noget backup software. Tak til
alle der hjalp (med Retrospect og især dens opsætning )
Undervejs tjekke jeg også Backup Simplicity, men forlod den igen, smed
programmet ud, men der ligger en "Backup SImplicity Launcher", som jeg
ikke kan smide ud fra programmappen, fordi den er åben. Det siger
fejlmedd., når jeg prøver at trække den til papirkurven. Jeg kan ikke
quitte den (for den kommer slet ikke frem som et vindue)
Har kigget om det er noget med Startup items, men det ser det ikke ud
til.
Det irriterer mig. Kan nogen komme med et godt råd eller en elegant
løsning?

PFT

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-03-04 00:53

Mich. Ottosen <MichspostIKKE@puttekasse.invalid> wrote:

> [...]
> til.
> Det irriterer mig. Kan nogen komme med et godt råd eller en elegant

Nogle gange kan man genstarte og være heldig, at programmet så ikke
kører, så man kan smide det væk. Det er jo svært at vide, hvad der
starter det, når det ikke er i Startemner. Kan du se programmet i
listen, når du trykker alt-æble-esc ("Afbryd" i æblemenuen)? Så kan du
jo afbryde programmet her. Ellers kan du lave en Top i terminalen og
afbryde programmet her. Men måske er det nemmere at bruger
hjælpeprogrammet "Aktivitetsovervågning", så du slipper for terminalen.
Det kan vist det samme.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 29-03-04 17:08

> [...]
> starter det, når det ikke er i Startemner. Kan du se programmet i
> listen, når du trykker alt-æble-esc ("Afbryd" i æblemenuen)?

Næh, der ses det ikke.

> [...]
> afbryde programmet her. Men måske er det nemmere at bruger
> hjælpeprogrammet "Aktivitetsovervågning", så du slipper for terminalen.

CPU-overvågning gjorde tricket. Tak for rådet, Henrik.

Husk, at du skal til Macmøde på onsdag

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-03-04 21:51

Mich. Ottosen <MichspostIKKE@puttekasse.invalid> wrote:

> CPU-overvågning gjorde tricket. Tak for rådet, Henrik.
>
> Husk, at du skal til Macmøde på onsdag

Uha, det kniber nok lidt. Jeg har døgnvagt, så jeg tør ikke love, at jeg
kan nå at komme. Faktisk er det nok ikke sandsynligt. Jeg synes, vi har
haft travlt i vagterne på det sidste.
--
Henrik Münster
Esbjerg