BNR2
Fra : Morten Bowman

Dato : 28-03-04 21:27

Hejsa
Nogen her der har oplevet at den går kold når man importerer for mange
headers? I ver. beta 14.

--
Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Flemming

Dato : 30-03-04 22:02

Morten Bowman wrote:
> Hejsa
> Nogen her der har oplevet at den går kold når man importerer for mange
> headers? I ver. beta 14.

Jeps, jeg kan kun holde den kørende i 4 -5 dage, så går den kold, og skal
have slettet database
Jeg har både prøvet 12.7 og 13.1.

--
Mvh. Flemming

Fra : Bruno Christensen

Dato : 31-03-04 05:38

On Tue, 30 Mar 2004 23:02:11 +0200, Flemming wrote:

> Jeps, jeg kan kun holde den kørende i 4 -5 dage, så går den kold, og skal
> have slettet database
> Jeg har både prøvet 12.7 og 13.1.

Kan man "nøjes" med at slette databasen, og i så fald, hvilke filer?

Jeg har hidtil startet med en helt ny installation, med følgende oprettelse
af servere og grupper (større bunke arbejde)

Selve konceptet med flere servere (for completeness) er virkeligt godt.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Flemming

Dato : 31-03-04 21:51

Bruno Christensen wrote:

> [...]
> oprettelse af servere og grupper (større bunke arbejde)
>
> Selve konceptet med flere servere (for completeness) er virkeligt

Jeg installere "det hele" og kopierede filen BNR2.ini. ind bagefter. Den
indeholder news grupper og andet. (Det virkede for mig....)

--
Mvh. Flemming

Fra : Morten Bowman

Dato : 01-04-04 01:07

On Wed, 31 Mar 2004 22:50:43 +0200, "Flemming" <spamme@nospam.dk> wrote:

>Jeg installere "det hele" og kopierede filen BNR2.ini. ind bagefter. Den
>indeholder news grupper og andet. (Det virkede for mig....)

Jeg skiftede til NewsLeecher - den virker

Fra : Bruno Christensen

Dato : 03-04-04 08:49

On Thu, 01 Apr 2004 02:07:25 +0200, Morten Bowman wrote:

> Jeg skiftede til NewsLeecher - den virker

Jeg har kigget på den for ca. 14 dage siden, den virker noget uoverskuelig
på mig.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Morten Bowman

Dato : 05-04-04 13:10

On Sat, 3 Apr 2004 09:48:48 +0200, Bruno Christensen <news@lphund.dk> wrote:

>Jeg har kigget på den for ca. 14 dage siden, den virker noget uoverskuelig
>på mig.

Slet ikke syns jeg. Importer filen og afsted det gå. Og så kan det slukke
for pc'en når den er færdig

Fra : Bruno Christensen

Dato : 07-04-04 07:16

On Mon, 05 Apr 2004 14:09:45 +0200, Morten Bowman wrote:

> Og så kan det slukke
> for pc'en når den er færdig

De to "brugsmaskiner" her i huset, bliver vel genstartet hver anden dag, de
har ikke været slukkede de sidste 2 år, så det er en feature der ikke siger
mig ret meget

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Bruno Christensen

Dato : 03-04-04 08:48

On Wed, 31 Mar 2004 22:50:43 +0200, Flemming wrote:

> Jeg installere "det hele" og kopierede filen BNR2.ini. ind bagefter. Den
> indeholder news grupper og andet. (Det virkede for mig....)

Mange tak, det prøver jeg "næste gang" der går kage i den.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen