V6 TDI
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 28-03-04 19:24

Nu er jeg nødt til at vide noget ang den V6 TDI motor, har søgt lidt rundt
omkring og har fundet et par stykker som er rimelig sulten for at sælge
deres V6´er TDI, men rygtet siger jo den spiser knaster som gal, men hvor
slemt er det når alt kommer til alt

Er det Taxa kørsel de ikke kan holde til ( tomgang ) ?

Hvor lang tid holder en rep af det ?

Når det bliver rep. kan man så evt mont topstykker fra den nye type motor så
den ikke æder knaster ?

Jeg kan godt selv skifte topstykker osv, men kræver det spec værktøj/tester
for at lave det ?

Jeg har arb med BMW hvor der også var nogle motor problemer, men det løste
sig med en anden type olie, er vi bare ude i sån noget

og til sidste hvd køre sån en fætter på literen

Mvh Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 31-03-04 18:24

ER der slet ingen som kan hjælpe ???

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-04 18:42

> ER der slet ingen som kan hjælpe ???

Jeg tror indlægget bliver ignoreret, fordi emnet har været genstand for
grundig debat de seneste uger.

Net-etiketten byder bruger at undersøge, om samme spørgsmål er blevet
besvaret i gruppen i løbet af det seneste par uger.

Den korte version: Motoren er en fejlkonstruktion - hold dig fra den.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 31-03-04 19:34

> [...]
> besvaret i gruppen i løbet af det seneste par uger.
>
> Den korte version: Motoren er en fejlkonstruktion - hold dig fra den.

Nå OK, jeg savner nok bare lidt mere uddybene, da der som regel kun står at
motoren er noget lort, Jeg har selv arb med BMW og hvis du spørger mig så er
BMW M40 motor 1.6I 1.8I noget lort, og det er pga af deres knaster, de
holder kun 150 - 200000 km, og det jeg savner at vida ang passat´en er ,
hvor lang tid holder det generelt og er det Taxa kørsel det ikke kan holde
til

Mvh Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-04 21:25

> Nå OK, jeg savner nok bare lidt mere uddybende, da der som regel kun står
at
> motoren er noget lort

Hej igen

Jeg forstår godt, hvor du vil hen ad - men det er beskrevet rimelig præcist
rigtig mange gange.

Den æder knasterne, og der er vistnok også noget andet galt med den.

Det er ikke kun taxa-kørsel, de ikke kan holde til.

Ved du, hvordan man laver "gruppe-søgning" i Google - der vil du let kunne
finde svaret.

--
/Jan W Nielsen