E-Mail
webnoob 5265
Outlook idag
Fra : Zinnlz

Dato : 28-03-04 15:11

Hej,
Jeg er ny her, så jeg ved ikke om mit emne har været oppe før, men jeg har
et problem med Outlook (2000). Når jeg i mappelisten vælger "Outlook i dag",
er der i den sorte bjælke hvor datoen i dag står - helt til højre et
klikbart felt:
"Tilpas Outlook idag ..." Når jeg klikker på dette felt sker der absolut
intet som helst.
Nogen der ved hvorfor/hvorfor ikke og hvad jeg skal gøre for at få det til
at funke?
mvh,
Bo.

Fra : Carl Drud

Dato : 28-03-04 17:45

On Sun, 28 Mar 2004 16:11:03 +0200, Zinnlz wrote:

> [...]
> helt til højre et klikbart felt: "Tilpas Outlook idag ..." Når jeg
> klikker på dette felt sker der absolut intet som helst.

Installeret nogen opdateringer for nylig? Måske den her kan hjælpe:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;820575

Carl

Fra : Zinnlz

Dato : 04-04-04 08:31

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Installeret nogen opdateringer for nylig? Måske den her kan hjælpe:

> [...]

Tak for hjælpen, det var lige det, der skulle til.

mvh,
Bo.