Tændrør
Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 28-03-04 14:58

hejsa

jeg har et problem med mit tændrør forbrug. jeg kan skiftet tændrør efter
ca. 40 kilometer. da det andet bliver helt fedet...
Hvad kan det skyldes??
for meget olie? eller er det noget helt andet...

Det skal lige siges at det er en gilera stakler der er tale om!

Den køre kanon nå det nye tændrør kommer på....

Håber nogen kan hjælpe med dette her...

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Web-master

Fra : RpR

Dato : 28-03-04 16:06

> jeg har et problem med mit tændrør forbrug. jeg kan skiftet tændrør efter
> ca. 40 kilometer. da det andet bliver helt fedet...
> Hvad kan det skyldes??

Tændrør med for højt varmetal

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 28-03-04 16:17

RpR wrote:

> Tændrør med for højt varmetal

http://www.thansen.dk/product.asp?c=230415338&n=947679672&pn=426570953

Det er den der jeg bruger, skal jeg så have et med lavere glødetal ?

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : RpR

Dato : 28-03-04 16:59

> http://www.thansen.dk/product.asp?c=230415338&n=947679672&pn=426570953
>
> Det er den der jeg bruger, skal jeg så have et med lavere glødetal ?

B9ES er til tunede motorer. Hvis din Stalker er lovlig eller bare lettere
tunet, så skal du nøjedes med et 7'er.
Nu ved jeg ikke lige om Stalker har langt eller kort gevind i topstykket,
men det er MEGET vigtigt at du får den rigtige længde. ES er langt gevind,
HS er kort gevind.

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 28-03-04 17:27

RpR wrote:
> [...]
> Nu ved jeg ikke lige om Stalker har langt eller kort gevind i
> topstykket, men det er MEGET vigtigt at du får den rigtige længde. ES

Hej

Okay, jeg prøver at købe denne imorgen så:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=230415338&n=282554941&pn=282555333

Tak for hjælpen, jeg melder lige tilbage om resultatet
--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 29-03-04 20:17

Tobias Haugaard Klint wrote:
> [...]
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=230415338&n=282554941&pn=282555333
>
> Tak for hjælpen, jeg melder lige tilbage om resultatet

Jeg lovede lige og skrive resutatet om hvordan det er gådet med scooteren..

Ind til hvider er der ikke noget og bemærke.. og den køre som den skal..

Så tak for jers hjælp her i gruppen

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : Allan Riise

Dato : 28-03-04 17:36

Tobias Haugaard Klint wrote:

> http://www.thansen.dk/product.asp?c=230415338&n=947679672&pn=426570953
>
> Det er den der jeg bruger, skal jeg så have et med lavere glødetal ?

NGK tændrør kan ikke li' at blive våde, prøv et andet mærke, Bosch f.eks.
Der skal du bare huske på at glødetallet er "omvendt", jo lavere tal, jo
højere glødetal !

--
"It is healthy to be reminded that the strongest might weaken
and the wisest might err."

Fra : Mikkel Lund

Dato : 28-03-04 17:30

"Tobias Haugaard Klint" <webmaster@FJERENDETTEscooterhoved.dk> skrev i en
meddelelse news:c46lkk$7t6$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> Det skal lige siges at det er en gilera stakler der er tale om!
>
> Den køre kanon nå det nye tændrør kommer på....

Du har sku da problemer nok med den stakler
Har du købt brugt?

--

Hilsen / Best Regards

Mikkel Lund

www.control.auc.dk/~mmlu03

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-03-04 17:40

On Sun, 28 Mar 2004 18:29:51 +0200, Mikkel Lund wrote:

> Du har sku da problemer nok med den stakler
> Har du købt brugt?

Man må sige, at han holder liv i gruppen

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 28-03-04 18:43

Martin Johansen [6000] wrote:
> On Sun, 28 Mar 2004 18:29:51 +0200, Mikkel Lund wrote:

> Man må sige, at han holder liv i gruppen

Ja det må jeg sige.. der er jo nogen da skal holde liv i den så den ikke gå
hel død...

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-03-04 20:30

On Sun, 28 Mar 2004 19:42:39 +0200, Tobias Haugaard Klint wrote:

> Ja det må jeg sige.. der er jo nogen da skal holde liv i den så den ikke gå
> hel død...

Det har du helt ret i

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 28-03-04 18:42

Mikkel Lund wrote:
> Du har sku da problemer nok med den stakler
> Har du købt brugt?

hej

Ja det har jeg faktisk.. men den var billige.... den gang

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster