[Hamster] Henter server info...
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-03-04 13:29

Hej,

Kan man ikke bestemme, hvor lang tid Hamster skal stå og lede
efter server info, for jeg oplever ofte, at den ikke kan få fat
i den info på TDC's dtext og det er ret irriterende, for Hamster
står og lyser rødt og det bliver den ved med, indtil den får fat
i den info.

Hvad er i øvrigt server info. Gruppelisten, eller hvad?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 28-03-04 14:08

Thomas G. Madsen, du skrev:

> Hvad er i øvrigt server info. Gruppelisten, eller hvad?

Tror du ikke det er det her.

| In the processing of newsjobs automatically get new serverinformation (update grouplist):

| With this setting you can set if together with processing a newsjob also automatically a job will be added which updates the list of newsgroups and descriptions.

Du kan slå det fra, Ctrl+N, fjern fluebenet ved Hent serverinfo.

--
Henrik

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-03-04 14:30

Henrik K Hansen skrev:

> Du kan slå det fra, Ctrl+N, fjern fluebenet ved Hent serverinfo.

Utroligt at man kan overse den indstilling, men tak og den slår
jeg fra så.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Henning Lund

Dato : 28-03-04 18:43

Thomas G. Madsen skrev:

> Utroligt at man kan overse den indstilling, men tak og den slår
> jeg fra så.

Det kommer med alderen, demens light hedder det *LOL*

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Dino

Dato : 28-03-04 20:40

Den 28-3 2004 skrev Thomas G. Madsen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Utroligt at man kan overse den indstilling, men tak og den slår
> jeg fra så.

Men det er så for alle servere, for en enkelt server redigerer du ini-
filen for den server:

[Newgroups]
LastGMT=Never

men så får du hente gruppeliste manuelt, når du vil opdatere...

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-03-04 20:56

Henning Lund skrev:

> Det kommer med alderen, demens light hedder det *LOL*

Argh! Jeg håber at det blot er midlertidig dug på hjernen.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-03-04 22:19

Dino skrev:

> [Newgroups]
> LastGMT=Never

Den vælger jeg i stedet så, for det er altid dtext jeg døjer
med. De andre servere er der stort set aldrig problemer med at
hente gruppelisten fra.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 28-03-04 22:40

Dino, du skrev:

> men så får du hente gruppeliste manuelt, når du vil opdatere...

Kan man ikke bare køre et script med
HamNewsJobsCheckActive

--
Henrik

Fra : Dino

Dato : 29-03-04 16:13

Den 28-3 2004 skrev Henrik K Hansen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Kan man ikke bare køre et script med
> HamNewsJobsCheckActive

Jow, det er muligt:

HamNewsJobsCheckActive("dtext.news.tele.dk,nntp")
HamNewsJobsStart
Quit