Alu
Fra : Ukendt

Dato : 28-03-04 12:21

Så fik Christensen alusvin på sin mondeo.

Shyt hvor den trænger til en undervognsbehandling igen. Den har ellers fået
3 gange men det slides åbenbart af på visse udsatte steder af undervognen

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : MK

Dato : 28-03-04 12:32

On Sun, 28 Mar 2004 13:20:41 +0200, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Så fik Christensen alusvin på sin mondeo.

Samme hér.

>Shyt hvor den trænger til en undervognsbehandling igen. Den har ellers fået
>3 gange men det slides åbenbart af på visse udsatte steder af undervognen

3 gange siden '98?

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-04 13:09

> Samme hér.

> 3 gange siden '98?

Næ siden 2000 hvor jeg købte den. Så det jyske vejsalt slider ganske godt må
man sige (

Fra : Henrik

Dato : 28-03-04 15:24

"Tom" skrev i en meddelelse
> Shyt hvor den trænger til en undervognsbehandling igen. Den har ellers
fået
> 3 gange men det slides åbenbart af på visse udsatte steder af undervognen

Ikke uden grund at det tyktflydende rustbeskyttelseslag kaldes for slidlaget

Du kunne jo selv efterbehandle de udsatte steder med f.eks. Hagmans Carosol
først den tynde penetrerende som grund - Carosol TO3
http://www.hagmans.se/artikel.asp?a=11301&dept=rostskydd
lad det "fingretørre" og sprøjt dernæst det tykke lag (slidlaget) - Carosol
F40
http://www.hagmans.se/artikel.asp?a=11312&dept=rostskydd
til slut kan du lægge et ekstra slidlag på i form af en asfaltmasse -
Hagmans U-masse
http://www.hagmans.se/artikel.asp?a=11371&dept=rostskydd som samtidig også
er en smule lyddæmpende ...

Henrik