hvilket radeon kort er DirectX 9.0 underst~
Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 28-03-04 11:09

Se sub.

Jeg har et Radeon 9200 se nu som er software understøttet . men tænker på at
købe nyt grafik kort men ved ikke rigtigt hvad jeg skal købe til 1000,- kr.
hvilken grafikort skal jeg købe.???
det skal være hardware understøttet, kan man få et kort til under 1000,-kr
har set på http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=49536 til 999.-kr

Søren Jensen.

Fra : Madsen

Dato : 28-03-04 11:35

On Sun, 28 Mar 2004 12:09:11 +0200, "Søren Jensen\(9800\)"
<slj@hassph.dk fjern sph> wrote:

> [...]
>hvilken grafikort skal jeg købe.???
>det skal være hardware understøttet, kan man få et kort til under 1000,-kr

Det kort du linker til understøtter ihvertfald DX9 m hardwaren.
Jeg har selv 256 MB versionen af samme kort som forøvrigt
er rigtig god. Mener forøvrigt at jeg har set 256 MB version
til lige omkring 1000,- et eller andet sted.

mvh Madsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-03-04 11:56

"Søren Jensen\(9800\)" <slj@hassph.dk fjern sph> crashed Echelon writing

> Se sub.

Radeon 9500 og opefter har alle DirectX9 understøttet GPU.

--
Bjarke Andersen

Fra : Lasse

Dato : 28-03-04 16:59

"Søren Jensen(9800)" <slj@hassph.dk fjern sph> wrote in message
> [...]
> hvilken grafikort skal jeg købe.???
> det skal være hardware understøttet, kan man få et kort til under 1000,-kr

Hilsen
Lasse

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 31-03-04 15:09

> Hilsen
> Lasse

Tak for svaren , men der er ikke nogen af de 2 forhandler så edbpriser
opgiver der har de kort på lager og der går ca 3 uger inden de for det . er
der nogen der ved hvor de har omtalte kort til samme pris 999,-dkr. ??

Søren