´98 passat st.car 1.6 og 1.8
Fra : Mette og René

Dato : 28-03-04 10:40

Er der nogen der kan gi et bud på hvad en ´98 passat st.car går på en liter
benz.?

Både 1,6 og 1.8

--
MVH René

www.golf2.dk
www.racerc.dk
http://www.vrcr.dk
http://www.gshobby.com/sitecarts/sitecarts.cgi
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUU90&P=0

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-03-04 10:49

"Mette og René" <æøå@æøå.æøå> skrev :

>Er der nogen der kan gi et bud på hvad en ´98 passat st.car går på en liter
>benz.?

hvis du hitter www.hvorlangtpaaliteren.dk kan du selv bladre dig
gennem

Fra : Mette og René

Dato : 28-03-04 10:51

> hvis du hitter www.hvorlangtpaaliteren.dk kan du selv bladre dig
> gennem

fornemt

René

Fra : Mette og René

Dato : 28-03-04 11:11

> hvis du hitter www.hvorlangtpaaliteren.dk kan du selv bladre dig
> gennem

Hvad er så forskellen på de forskellige passat´er?

Der er f.eks.

Volkswagen Passat Variant 1,9 TDI (D) 1998 Diesel 18,2/km.l

og en

Volkswagen Passat Variant 1,9 TDI (D) 1998 Diesel 17,9/km.l

Nu ikke fordi der er den store forskel, men den er der jo, og der må jo være
en grund

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-03-04 11:28

"Mette og René" <æøå@æøå.æøå> skrev :

>Hvad er så forskellen på de forskellige passat´er?

Det kommer WV sælgeren Jan, nok hurtigt og fortæller dig ;)

> [...]
>
> Volkswagen Passat Variant 1,9 TDI (D) 1998 Diesel 17,9/km.l
>
>Nu ikke fordi der er den store forskel, men den er der jo, og der må jo være

Jeg tror [tm] at det har noget med farverne på TDI skiltet at gøre

de yder jo forskelligt

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 28-03-04 17:05

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Jeg tror [tm] at det har noget med farverne på TDI skiltet at gøre

) hvilket betyder at det er 90hk el. 110hk. Og jeg vil KLART foretrække
min. 110hk. For det er en STUR KAS' , så med 90 hk er der §!¤# ikke meget
liv i kludene .

Fra : Mette og René

Dato : 28-03-04 17:19

> ) hvilket betyder at det er 90hk el. 110hk. Og jeg vil KLART foretrække
> min. 110hk. For det er en STUR KAS' , så med 90 hk er der §!¤# ikke meget
> liv i kludene .

Ud over det er en STUR KAS` er det jo også en fin vogn! meget fin enda
Hvis man må spørge.....

Hvornår er din fra? hvad har du givet for den, måske den var helt ny?

Er der noget i den du er specielt meget tilfreds med?, ud over at det er en
uforskammet fin vogn? 8-D

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 28-03-04 17:58

"Mette og René" <æøå@æøå.æøå> skrev i en meddelelse

Hvornår er din fra? hvad har du givet for den, måske den var helt ny?

Jeg er ikke ejer, har bare lidt viden .

Fra : Mette og René

Dato : 29-03-04 16:31

> foretrække
> meget
> > >
> Hvornår er din fra? hvad har du givet for den, måske den var helt ny?
> >
> Jeg er ikke ejer, har bare lidt viden .

Nååååå, det var fordi der stod min 110 hk, men det betyder så mindst

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 29-03-04 18:17

On Mon, 29 Mar 2004 17:30:57 +0200, "Mette og René" <æøå@æøå.æøå>
wrote:

>Nååååå, det var fordi der stod min 110 hk, men det betyder så mindst

Man skal læse det hele - også punktummer!

Sæt selv et komma hér og erkend, hvor stor en betydning komma'et kan
få: "Skydes ikke benådes"

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-04 20:44

Min 1.8 T kørte idag 13,2 km/l på en tur over ca 250 km med blandet by,
landevej, motorvejs-kørsel.
Det er vel okay for en 98'er med 167.000 km bag sig?

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-03-04 19:49

On Sun, 28 Mar 2004 21:44:29 +0200, "Ole Kristiansen"
<ole_kSNABELApost10.tele.dk> wrote:

>Min 1.8 T kørte idag 13,2 km/l på en tur over ca 250 km med blandet by,
>landevej, motorvejs-kørsel. Det er vel okay for en 98'er med 167.000 km bag sig?

Det afhænger da fuldstændigt af din køremåde -> jeg har da ingen
problemer med at køre lige så langt på literen i min '91 Omega 3.0-24,
der lige har rundet 170.000 km !

/Mogens