Udlejes LMC Luxus Campingvogn
Fra : Lau

Dato : 28-03-04 06:51

Min søster og svoger udlejer en LMC Luxus Campingvogn 1100 kg
til 4 personer m/alt tilbehør, Havemøbler, gulvtæppe, blæserundvarme,
Isabella fortelt. 2000 kr. pr. uge, pr. dag 250 kr.
Afhentning er nær Ølgod Jylland postnr. 6870.
Henvendelse på 26 36 08 89

de Lau

Fra : Preben Andersen

Dato : 28-03-04 09:05

"Lau" <oz7abv@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> Isabella fortelt. 2000 kr. pr. uge, pr. dag 250 kr.
> Afhentning er nær Ølgod Jylland postnr. 6870.

Vil det sige, at hvis man lejer den 7 dage i stedet for en uge, så koster
det kr. 1750,-?

mvh
Preben

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 29-03-04 13:37

Jeg synes man skal holde denne gruppe helt fri for salg m.v. -for ikke
at få den overfyldt med alt, som hører til i Den Blå Avis.

Jeg henviser til denne bestemmelse fra fundatsesn for denne gruppe:

"Gruppen er ikke beregnet til køb/salg/bytte/leje, der i stedet
henvises til relevante grupper i dk.marked-hierarkiet."

/Flemming U

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 06-04-04 13:11

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0403290437.79cdc526@posting.google.com>...
> [...]
>
> "Gruppen er ikke beregnet til køb/salg/bytte/leje, der i stedet
> henvises til relevante grupper i dk.marked-hierarkiet."

Godt brølt Flemming !! DET kunne Carsten Stage ikke havde sagt bedre !!!
Der er sgu osse gået en lille skolepedel tabt i "dig" Flemming hehehehehehhe!

HAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAAHAAHAHAHHAHHAAHHAAAHH!
HOHOHOHOHOHOHOHOHOOHOHHOOHHOHOOHOHOHHOHOOHH!

Det er sgu humor der vil noget det her hahahahahahahaah
Av min lille mave !

Venlig hilsen
verner

Fra : Sten bo

Dato : 07-04-04 08:33

ven_hj@yahoo.dk wrote:

> hehehehehehhe!
>
> HAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAAHAAHAHAHHAHHAAHHAAAHH!
> HOHOHOHOHOHOHOHOHOOHOHHOOHHOHOOHOHOHHOHOOHH!
>
> Det er sgu humor der vil noget det her hahahahahahahaah
> Av min lille mave !

For meget atamon he ha ho

Bortset fra det skal man ikke afvise nye ideer fordi man ikke kan komme
af med dem for grin.

Jeg så i googlesøgningen at der var en der brugte opvaskemidel til at
rense vandtanken.

Mindede om en anden sømandshistorie - før cementen - som messedreng
havde vi en værre slavepisker af en fordrukken hovmester. En rigtig
sultekunstner.
Han vågnede altid i fuldesyge midt om natten og havde for vane at bælle
roses lime juice rent af flasken for at ta askebægeret i munden.
Efter et par episoder med tæsk til messedrengen i officersmessen hældte
"drengen" så en sen aften lime juiceen ud - mixede den med
opvaskemiddel. Og satte selvfølgelig straks efter hævnen en frisk
flaske lime frem.

Plageånden sked blod i en uge og blev så sendt hjem i en
flyemaskene/sygeafmønstret. Og anede overhovedet ikke hvad der havde
ramt ham.

Den nye hovmester var heldigvis bedre.

hilsen sten bo