Renovering af fælge ??
Fra : Morten Juel

Dato : 27-03-04 23:35

Hvor kan man få dette gjort, og hvad koster det.. det er et sæt 15"

Mvh
Morten

Fra : Postal

Dato : 28-03-04 08:27

Prøv hos http://www.lmopretning.dk/ flink fyr

Christian Andersen

ICQ 34472580

"Morten Juel" <kongen[mon ikke her skal være et @]StarChild.dk> skrev i en
meddelelse news:40660196$0$18660$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

Fra : Morten Juel

Dato : 28-03-04 09:00

> Prøv hos http://www.lmopretning.dk/ flink fyr

argh, det skal være på djævleøen

Mvh
Morten

Fra : Mogens K

Dato : 28-03-04 09:15

On Sun, 28 Mar 2004 09:59:55 +0200, "Morten Juel" <kongen[mon ikke her
skal være et @]StarChild.dk> wrote:

>argh, det skal være på djævleøen

Jeres lokale chipsaway ordner den slags for en 3-400 kr alt efter
skadernes omfang:
Har du været uheldig og er blevet let påkørt eller har du kørt på en
kantsten med hjulet. Er nogen kørt ind i din bil med en indkøbsvogn
eller fundet det sjovt at lave en ridse i lakken så kan du med fordel
kontakte ChipsAway. Efter en uforpligtende besigtigelse giver vi en
bindende pris på at udføre reparationen.

Måske der er eet i Næææstved www.chipsaway.dk/operatorer/nestved.htm

/Mogens

Fra : Morten Juel

Dato : 28-03-04 09:35

> [...]
> kontakte ChipsAway. Efter en uforpligtende besigtigelse giver vi en
> bindende pris på at udføre reparationen.

Hmm de skulle nu bare glasblæses og lakeres op igen, da de bobler..

Mvh
Morten

Fra : Roberto Saldo

Dato : 28-03-04 09:50

Morten Juel wrote:

> Hmm de skulle nu bare glasblæses og lakeres op igen, da de bobler..

Tror du ikke en velassorteret autolakerer kan gøre det?
Prøv at ringe rundt, om ikke andet kan de vel anbefale een.

Mvh
Roberto

Fra : John Sahl

Dato : 28-03-04 11:33

Morten Juel wrote:
> Hmm de skulle nu bare glasblæses og lakeres op igen, da de bobler..

Fælgsmeden i Ringsted, jeg har nummeret et sted, men kan ikke
lige finde det..

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : John Sahl

Dato : 28-03-04 11:48

John Sahl wrote:

> Fælgsmeden i Ringsted, jeg har nummeret et sted, men kan ikke
> lige finde det..

Fang ham på 57600276 men hvis de bare skal glasblæses og males er
det nok ikke ham du har brug for.. Find i stedet en autolakerer, de
fleste
klarer det job fint..