Lilja 4 Ever
Fra : David Konrad

Dato : 27-03-04 20:38

Er denne fremragende film at finde noget gæng steds på DVD (ikke internet)?
Har kigget i forskellige forretninger, og holdt øje med annonceringer - men
aldrig set den?

Fra : Morten Wartou

Dato : 27-03-04 21:01

"David Konrad" <david_konrad_FJERN_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
internet)?
> Har kigget i forskellige forretninger, og holdt øje med annonceringer -

Jo da. Den står inde på min hylde. Den kan dog heldigvis også findes andre
steder, f.eks. her: http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=10873

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : David Konrad

Dato : 27-03-04 21:07

"Morten Wartou" <removethistoavoidmetrashingit_news@wartou.dk> wrote in
message news:G2l9c.904$uM1.576@news.get2net.dk...

> Jo da. Den står inde på min hylde. Den kan dog heldigvis også findes andre
> steder, f.eks. her: http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=10873

Tak skal du have! "Referatet"/spisesedlen er dog misvisende - imho.

Fra : Morten Wartou

Dato : 27-03-04 23:52

David Konrad wrote:
> "Morten Wartou" <removethistoavoidmetrashingit_news@wartou.dk> wrote
> in message news:G2l9c.904$uM1.576@news.get2net.dk...

> Tak skal du have!
Så lidt da.

>"Referatet"/spisesedlen er dog misvisende - imho.

Hm. På hvilken vis? Det ser da ganske passende ud for mig, men hele
handlingen i Sverige er ikke omtalt - heldigvis. Det bør være en (grum)
overraskelse.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : David Konrad

Dato : 29-03-04 16:23

"Morten Wartou" <removethistoavoidmetrashingit_news@wartou.dk> wrote in
message news:azn9c.980$%A6.892@news.get2net.dk...

> Hm. På hvilken vis? Det ser da ganske passende ud for mig, men hele
> handlingen i Sverige er ikke omtalt - heldigvis. Det bør være en (grum)
> overraskelse.

Ja, det kan være jeg husker forkert - så filmen to dage i streg da den var
fremme i biograferne - men jeg ville lægge lidt større vægt på livet i
Rusland, da det svjh/imho udgør filmens største del. Rejsen til Sverige er
jo "blot" noget uafvendeligt, i forhold til det der sker i Rusland.

Fra : Jesper

Dato : 27-03-04 23:09

David Konrad <david_konrad_FJERN_@hotmail.com> wrote:

> Er denne fremragende film at finde noget gæng steds på DVD (ikke internet)?
> Har kigget i forskellige forretninger, og holdt øje med annonceringer - men
> aldrig set den?

Laserdisken har den til 199 kr:

http://laserdisken.com/html/visvare.dna?vare=105079390111531142

Og Axel Music til 219,95 kr:

http://www.axelmusic.dk/productDetails/5706550033943

Og CDON.com til 179 kr:

http://www.cdon.com/product.phtml?prod=179472

Derudover har jeg set den til 199 kr i TPMusik
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 28-03-04 05:33

"Jesper" <pletfjerner@kaffefilter.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og CDON.com til 179 kr:
>
> http://www.cdon.com/product.phtml?prod=179472
>
> Derudover har jeg set den til 199 kr i TPMusik

Samt jeg har set den brugt i BB til 79,95

Mvh. Brian