Flødeboller?
Fra : Melanie

Dato : 27-03-04 19:59

Hej Ng

Hurra jeg er tæt ved målet nu. 1 kg mere. Har tabt mig fra 79.5 til 69 siden
jan og har holdt lidt kunst pause hidst og her. Mit mål er 68 eller mindre
(skal kunne passe mit tøj igen, men det sidder ikke ens så røven er for bred
endnu *G*)
Jeg hygger lidt i weekenden, men ellers holder jeg en god kur men mangler
intet *S*

Når men lige i dag, har jeg haft en syg trang til flødeboller. Plejer
faktisk ikke at spise dem men har solgt mange af dem i dag på job, og har
ladt mig friste.
Jeg ved at der er en del sukker i, men ikke meget chokolade og en del luft.
Der står intet om KJ på pakken så jeg ved ikke hvor slem min synd er.
Nogen der ved det?

Takker for en god støtte her på siden!

Mvh Melanie

Fra : Kim2000

Dato : 27-03-04 22:14

> Jeg ved at der er en del sukker i, men ikke meget chokolade og en del
luft.
> Der står intet om KJ på pakken så jeg ved ikke hvor slem min synd er.

Jeg ved det ikke, men jeg er altid blevet fortalt at det ikke er _så_ usundt
slik, men iøvrigt så er det værste der kan ske, vel at der går to dage
længere før du er på drømmevægt... Altså medmindre du begynder at spise
flødeboller hver dag

--
www.damat.dk - Helse og blad forlag

Fra : Preben J.

Dato : 28-03-04 07:58

"Melanie" <melanie@dinven.dk> skrev i en meddelelse
> Der står intet om KJ på pakken så jeg ved ikke hvor slem min synd er.
> Nogen der ved det?

1590kJ pr. 100g

Mvh. Preben.

Fra : Trinita

Dato : 28-03-04 09:21

"Preben J." <preben@[nospam].pdcs.dk> wrote in message
> 1590kJ pr. 100g

Hvor mange kcal?
vh trinita

Fra : Preben J.

Dato : 28-03-04 12:21

"Trinita" <adads@olkajd.-dk> skrev i en meddelelse

> Hvor mange kcal?
> vh trinita

Det bliver så 1590 / 4,2 = 378,57 kcal

Fra : Melanie

Dato : 28-03-04 14:35

"Preben J." <preben@[nospam].pdcs.dk> wrote in message
> "Trinita" <adads@olkajd.-dk> skrev i en meddelelse

> Det bliver så 1590 / 4,2 = 378,57 kcal

Takker *SS*

Hvordan er de fordelt?
Fedt mm.?

Mvh Melanie

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 13:40

On Sun, 28 Mar 2004 08:58:12 +0200, "Preben J."
<preben@[nospam].pdcs.dk> wrote:
>1590kJ pr. 100g

Og hvor meget vejer én flødebolle så?

Fra : Preben J.

Dato : 29-03-04 14:45

"peet_dk" <peet at peet dot denmark> skrev i en meddelelse

> Og hvor meget vejer én flødebolle så?

Tjaeh.... det finder du så ud af ved at tage en flødebolle og så veje den

Preben J.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-03-04 16:20

[Melanie | Sat, 27 Mar 2004 19:58:36 +0100]

>Jeg ved at der er en del sukker i, men ikke meget chokolade og en del luft.
>Der står intet om KJ på pakken så jeg ved ikke hvor slem min synd er.
>Nogen der ved det?

Som altid er Danmarks Fødevare- og Veterinærforskning's database en stor
hjælp - kig selv på:

http://www.foodcomp.dk/fvdb_details.asp?FoodId=0855

Hvor stor en synd du har begået er jo afhængig af hvilken type diet du
er på, og i særdeleshed hvor mange du har spist :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Zalza

Dato : 28-03-04 23:36

> Som altid er Danmarks Fødevare- og Veterinærforskning's database en stor
> hjælp - kig selv på:
>
> http://www.foodcomp.dk/fvdb_details.asp?FoodId=0855

Flødebolle:

Aske g. 0.7

... måske det var på tide med et rygeforbud hos Samba

--
/Zazla
www.Yoo.dk