44 Aborrer på 3 timer.
Fra : Kim

Dato : 26-03-04 16:58

Var lige i Vested sø idag, for at lufte ungerne lidt. Det endte med 44
Abborer med den største på 1,6kg.
Alle behørigt genudsat.
Rimeligt pænt syns jeg, på 3 timer.
Det (værste) er at datteren på 11 tog de 20 af dem incl den største.
Så moralen må være at jeg har gjort noget rigtigt.
Hermed en opfordring til at tage børnene med på fisketuren når det ikke
behøver at være for koncentreret.

Kim.

Fra : Posten

Dato : 27-03-04 19:34

Dejlig historie.

Fra : Jan Dalgaard Madsen

Dato : 27-03-04 22:45

Kim <kjahnsen@mail.tdcadslfjern.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MLj9c.875$AO7.347@news.get2net.dk...
> [...]
> Så moralen må være at jeg har gjort noget rigtigt.
> Hermed en opfordring til at tage børnene med på fisketuren når det ikke

Hej Kim

Til lykke med den fine fangst. Tror jeg vil følge din opfordring og prøve at
lokke ungerne med på en tur i morgen. Hvad fangede I aborrerne på ?

/Jan