Pianisten
Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-03-04 18:44

subj kommer på lejedvd den 14 april - er det ikke sent? - jeg har længe
gerne villet se den, men har troet jeg gik glip af den ved dvd release -
filmen er da forholdsvis gammel, men er først nu på vej på dvd - det er da
lidt mystisk eller er der noget jeg har misset?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-03-04 19:49

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> filmen er da forholdsvis gammel, men er først nu på vej på dvd - det er da
> lidt mystisk eller er der noget jeg har misset?

Jo, egentligt. Jeg troede den var kommet for længst.

/David

Fra : Sulley

Dato : 27-03-04 20:07

> [...]
> filmen er da forholdsvis gammel, men er først nu på vej på dvd - det er da
> lidt mystisk eller er der noget jeg har misset?
Næ, synes også det er lidt mærkeligt!
Den har kunne fås på R1, siden Maj 2003.

Men kanon film

Sulley

Fra : SvendeBent

Dato : 28-03-04 11:05

"Sulley" <amin-j@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Næ, synes også det er lidt mærkeligt!
> Den har kunne fås på R1, siden Maj 2003.
>
> Men kanon film
>
> Sulley

Faktisk også R2 i MEGET lang tid, dog kun med engelske tekster.
Ret latterlig det tager så langtid før den kommer til DK med DK tekster.

Ellers en fantastisk god film :)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-03-04 11:17

ok - så er jeg ikke helt galt på den - jeg glæder mig ihvertfald til at få
den set uanset hvad

Fra : Jens

Dato : 28-03-04 17:28

On Sat, 27 Mar 2004 20:06:33 +0100, "Sulley" <amin-j@stofanet.dk>
wrote:

>"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>Næ, synes også det er lidt mærkeligt!
>Den har kunne fås på R1, siden Maj 2003.
>
>Men kanon film

vAR DEN ikke på DR for nylig?
Der var da en lang film der hed Pianisten

Fra : Sulley

Dato : 28-03-04 18:00

"Jens" <mdstin@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> vAR DEN ikke på DR for nylig?
Nej, det er The Piano!
The Pianist handler om en jødisk pianist som gennemlever 2. Verdenskrig!
The Piano handler om en stum kvinde, en lille pige og Harvey Keitel nøgen.
Den er også meget god, men 2 vidt forskellige film... Okay, de begge handler
om musik m.m.

Sulley

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 28-03-04 18:52

> [...]
> The Piano handler om en stum kvinde, en lille pige og Harvey Keitel nøgen.
> Den er også meget god, men 2 vidt forskellige film... Okay, de begge

Netop, og The Pianist var på dansk fjernsyn i forrige uge.

Mikkel

Fra : Jens Frøkjær Laursen

Dato : 28-03-04 19:13

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@FJERNfabel.dk> skrev i en meddelelse
> "Sulley" <amin-j@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> handler
>
> Netop, og The Pianist var på dansk fjernsyn i forrige uge.
>
> Mikkel

Nej, det var La Pianiste http://www.imdb.com/title/tt0254686/

/Jens

Fra : Sulley

Dato : 28-03-04 19:25

"Jens Frøkjær Laursen" <jflaursen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, det var La Pianiste http://www.imdb.com/title/tt0254686/

Det har du sgu' også ret i
Så den selv... Hmm, den var også meget god.

Sulley

Fra : Peter G

Dato : 28-03-04 21:57

Sulley skrev:

> The Piano handler om en stum kvinde, en lille pige og Harvey Keitel
> nøgen.

HAHAHA.

Korrektion: Holly Hunter nøgen. Harvey Keitel nøgen er "Bad Liutenant"

--
Regards, Peter
Topposters/bottomquoters will be killfiled in silence.