Team Easy On sangen (Drengene fra Angora)
Fra : Søren R

Dato : 27-03-04 17:25

Er der nogen der ved om denne ligger frit tilgængelig? Og evt. hvor jeg kan
finde den?

Fra : Martin

Dato : 27-03-04 17:28

Hejsa

Søren R wrote:
> Er der nogen der ved om denne ligger frit tilgængelig? Og evt. hvor
> jeg kan finde den?

Mener du Kraftwerk - Tour de France ?
I så fald er den at finde på Kraftwerk's nyeste plade af samme navn. (Hvis
du ikke vil købe hele pladen, findes den også som single)
Det er, så vidt jeg husker, det eneste nummer der bliver spillet i
forbindelse med Team Easy-On.

Mvh
Martin

Fra : Rune Jensen

Dato : 27-03-04 17:43

Martin wrote:

> [...]
> du ikke vil købe hele pladen, findes den også som single)
> Det er, så vidt jeg husker, det eneste nummer der bliver spillet i

Nej de har selv lavet en sang, den blev lavede i forige afnist
og de spillede musik-videon i sidste afnist

Rune Jensen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-03-04 14:42

> Nej de har selv lavet en sang, den blev lavede i forige afnist
> og de spillede musik-videon i sidste afnist

husk nu - på dr.dk/angora ligger alle musikvideoer og alle afsnit af
angora - dog som streaming, men sjovt!

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Anders

Dato : 27-03-04 17:41

http://www.dr.dk/skum/angora/ måske? Ik' at jeg lige kan finde den...

> [...]
> du ikke vil købe hele pladen, findes den også som single)
> Det er, så vidt jeg husker, det eneste nummer der bliver spillet i

=D

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 30-03-04 17:27

Søren R wrote:
> Er der nogen der ved om denne ligger frit tilgængelig? Og evt. hvor
> jeg kan finde den?

Jeg har lige postet den i dk.binaer, så hvis du ikke allerede har fået den,
så kan du hente den der.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Søren R

Dato : 31-03-04 11:59

On Tue, 30 Mar 2004 18:26:40 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Jeg har lige postet den i dk.binaer, så hvis du ikke allerede har fået den,
>så kan du hente den der.

KANON!

Mange tak

Du har gjort mig, og en del af mine venner utrolig glade

Det er en klasse sang, hehe
--
Søren R

¤ Hader DU en reklame? Besøg http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : -V-

Dato : 31-03-04 14:36

Søren R wrote:
> Det er en klasse sang, hehe

Ja, den er ikke helt i skoven.

Ham 'Bobby', han er godtnok bas så det vil noget.

-V-

Fra : Poul Erik

Dato : 31-03-04 19:30

On Wed, 31 Mar 2004 15:36:00 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Ja, den er ikke helt i skoven.
>
>Ham 'Bobby', han er godtnok bas så det vil noget.

Jo, men det skal jo også passe til ham (Oken fra Hammel).
Men fed sang, nu mangler det bare at den kan fås i en ordentlig
kvalitet (jeg kan ikke lide det der MP3).

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : nicklasrye

Dato : 24-04-04 13:58

HeYY..

er der ikke en der kan kontakte mig over MSN og sende mig den sådan, for
jeg fatter ikke at hente den!!! min MSN er nicklasv@sol.dk

Nicklas

http://www.kandu.dk/

Fra : -V-

Dato : 24-04-04 15:03

nicklasrye wrote:
> HeYY..
>
> er der ikke en der kan kontakte mig over MSN og sende mig den sådan,
> for jeg fatter ikke at hente den!!! min MSN er nicklasv@sol.dk

Done.
Logger du på?

-V-