Jeg checkede lige min vægt - OUCH!
Fra : Zed

Dato : 27-03-04 17:11

Jeg er 165 høj og checkede lige min vægt - den står på 80,9. Det ser slet ik
ud til at jeg er blevet så overvægtig når jeg ser mig selv i spejlet, så kan
det virkeligt passe at jeg skal ha tabt de der ca 15 kilo? for mig ligner
det mere 5.

Jeg er begyndt at spise sundt (eller rettere sundere) samt at træne for ca 3
uger siden (1,5 til 2 timer i motions/trænings-center 2 gange om ugen), men
har faktisk oplevet en desideret vægtøgning deraf på en ca 3 kilo ifølge min
vægt. Burde jeg ikke smide kilo istedet? jeg ved godt at muskler vejer mere
end fedt, men jeg burde da ik ha fået så meget ud af det på 3 uger (andet
end en lille følelse af opstramning), eller hvad?

min kropbsbygning er foresten af den temmeligt bredskuldrede slags - dog
uden muskler med megen styrke i :)

håber mit indlæg er til at finde hovede og hale i :)

Mvh.
-Zed/Kennet

Fra : Kim2000

Dato : 27-03-04 22:12

> [...]
kan
> det virkeligt passe at jeg skal ha tabt de der ca 15 kilo? for mig ligner

Jeg ville tro 100 gange mere på spejlet end på en badevægt. Hvis du kan lide
hvad du ser i spejlet skal du da ikke begynde at tænke på slankekure eller
lign.

> [...]
min
> vægt. Burde jeg ikke smide kilo istedet? jeg ved godt at muskler vejer

Jeg ved med mig selv at når jeg ikke får trænet så vejer jeg cirka 77-79,
når jeg træner vejer jeg ca. 82-83, det er helt konsekvent uden jeg kan give
en forklaring på det. Men kig nu mere på spejlet end på vægten.

> håber mit indlæg er til at finde hovede og hale i :)

Det var nu ikk' svært

--
www.damat.dk - Helseprodukter og blad forlag