Att.: Landberg
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-03-04 17:14

Naaarh, min gode mand.

Om en måneds tid udløber garantien på Stilo'en, og kan du så gætte
hvad jeg vil?

Jeg har lige et par opklarende spørgsmål.

Har du helt konkret monteret en boks i en Stilo?

Ryger den efter indgrebet?

Har du konkrete måleresultater før/efter på sådan en fætter. Jeg har
set din hjemmeside, men vil gerne høre om du kan huske evt.
"førmåling". Med andre ord: Var de 115 hk. og 255 Nm hjemme. Jeg har
nemlig ikke fået min rullet.

Og så dine listepriser! *LOL* Hvis min mor var bevidst om, at jeg var
i færd med at bruge så mange penge på en tuningsboks, ville hun rotere
i sin grav med en hastighed der ville kunne færdiggøre Metroen på
nogle få dage.

Vi kan for min skyld godt handle i dette forum, men hvis det er for
stærkt for dig, så virker - mit fornavn med s bag(snabela)mail.dk

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Landberg

Dato : 27-03-04 17:27

> Naaarh, min gode mand.

God start...

> Om en måneds tid udløber garantien på Stilo'en, og kan du så gætte
> hvad jeg vil?

Få noget liv i den?

> Jeg har lige et par opklarende spørgsmål.
>
> Har du helt konkret monteret en boks i en Stilo?

Ja. Jeg har monteret en boks på en Stilo 115hk JTD og jeg skal love dig for
at den trak. Selv ved 160km/t gav den et skub i ryggen når man gav gas. Du
kan se målingen af den her: http://www.bokstuning.dk/Rullefelt.htm

> Ryger den efter indgrebet?

Den ryger mere end den gør standard, men den vil íkke ryge så meget, at du
kan se det i bagspejlet. Når man kører bag dig vil man næppe heller kunne se
mere røg.

> [...]
> set din hjemmeside, men vil gerne høre om du kan huske evt.
> "førmåling". Med andre ord: Var de 115 hk. og 255 Nm hjemme. Jeg har

Den vi målte havde vist 119hk og 270-280nm inden boksen kom på, så det var
ganske udemærket.

> [...]
>
> Vi kan for min skyld godt handle i dette forum, men hvis det er for
> stærkt for dig, så virker - mit fornavn med s bag(snabela)mail.dk

Du er da også velkommen til at komme med et bud på
thomas(snabela)bokstuning.dk, men *LOL* lyder ærlig talt ikke som det bedste
udgangspunkt for forhandling...

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-03-04 17:35

On Sat, 27 Mar 2004 17:26:38 +0100, "Landberg"
<thomaslandberg(fjern)@hotmail.com> wrote:

>Du er da også velkommen til at komme med et bud på
>thomas(snabela)bokstuning.dk, men *LOL* lyder ærlig talt ikke som det bedste
>udgangspunkt for forhandling...

>--

Hvis skidtet ellers virker , kan du sagtens få rosende omtale i min
signatur i et nærmere aftalt tidsrum.

Som du jo sikkert godt véd, er reklame svinedyrt.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Landberg

Dato : 27-03-04 17:44

> Hvis skidtet ellers virker , kan du sagtens få rosende omtale i min
> signatur i et nærmere aftalt tidsrum.
>
> Som du jo sikkert godt véd, er reklame svinedyrt.

Skidtet virker skam fint nok og det er nok også det jeg lever af i
øjeblikket - at glade kunder skaffer nye kunder. Jeg vil da meget gerne have
rosende omtale i din signatur, nu du tilbyder det. Det var hurtigt vi kom
væk fra at snakke pris

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-03-04 18:00

On Sat, 27 Mar 2004 17:43:57 +0100, "Landberg"

> [...]
>rosende omtale i din signatur, nu du tilbyder det. Det var hurtigt vi kom

Lige nu venter jeg jo på hvad du vil gi' for reklamepladsen?

Jeg er den eneste der har rettighederne til pladsen, hvorimod man kan
bade sig i tuningsbokse, hvis man vil. )

Jeg fremfører nu argument #2:

Jeg er Nordenfjords fra, og opholder mig kun i Hovedstaden af
jobmæssige grunde.

Så er vi nok nede i noget der ligner 2.500 kr. og dertil kommer
reklamen.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Landberg

Dato : 27-03-04 21:18

> [...]
> jobmæssige grunde.
>
> Så er vi nok nede i noget der ligner 2.500 kr. og dertil kommer

Her står jeg nok desværre af. Det er muligt, at vi kan forhandle lidt om
prisen, men jeg giver ikke rabat mod at få reklame. Når der er nogle kunder
der på min side har skrevet deres erfaringer, har de fået en lille gave for
ulejligheden, men hvis vi kommer dertil hvor prisen skal være bestemt at en
reklame-modydelse, så ryger det valide jo 100 % i de udtalelser folk kommer
med. Jeg vil gerne, at folk anbefaler mine bokse fordi jeg er flink at
handle med og fordi boksene virker - ikke fordi de får 1.000kr rabat for at
anbefale dem/reklamere for dem.

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : Møller

Dato : 27-03-04 22:30

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> [...]
> bade sig i tuningsbokse, hvis man vil. )
>
> Jeg fremfører nu argument #2:
>
> Jeg er Nordenfjords fra, og opholder mig kun i Hovedstaden af

Jeg troede, at du gjorde det af humanistiske grunde som en anden:

Jeg har de bedste erfaringer med personer derfra og lige syd for kanalen og
ned til Ejderen i forretningsmæssig øjemed, det er ligesom hjemme i
Sønderjylland: en mand er en mand og et ord er et ord.
I København er en mand navnet på et blad, og et ord er noget man kan løbe
fra. Alt skal være på papir.
Nej i hovedlandet har jeg indgået store handler med håndslag, og så ad
hensyn til told og skat og afskrivning efterfølgende lavet kontrakter på
10-15 sider.

Disse individer i København og omegn kan jo ikke klare sig selv, så vi
bliver jo nødt til at hjælpe dem, men der er tidspunkter hvor man tænker: er
det nu umagen værd?
Og nu er jeg ved at komme til det standpunkt at jeg må sige, de er uden for
pædagogisk rækkevidde, og måske var det bedst, at man tog tilbage til
Hovedlandet, og overlod dem til deres egen skæbne, de ville jo nok ret
hurtigt uddød i henhold til Darwins teorier.

mvh.
Møller

Fra : Jonas R.

Dato : 27-03-04 23:01

Møller wrote:
SNIP

En stor gang ævl...

Det eneste jylland da duer til er da sort arbejde ;)

/Jonas

Fra : Knud Gjøl

Dato : 28-03-04 08:41

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> Møller wrote:
> SNIP
>
> En stor gang ævl...

Lidt ret skal du nu have, København er overbefolket med jyder der prøver at
blive noget andet end det de er.
Udflyttet københavner, bosiddende i Jylland

Fra : Møller

Dato : 28-03-04 10:48

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> wrote in message news:c44tih$12b$1@sunsite.dk...
> Møller wrote:
> SNIP
>
> En stor gang ævl...
>
> Det eneste jylland da duer til er da sort arbejde ;)

Lide den reaktion jeg håbede
Det er de ulve der bliver ramt af brændet der hyle.
EOS
Møller

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-03-04 17:22

On Sat, 27 Mar 2004 17:13:51 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Jeg har lige et par opklarende spørgsmål.

Jeg har også lige eet - chipper du ingen BMW'er?

Jeg fandt lige denne sammenligningstest på www.autobild.de:
www.autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=5539&artikel_seite=4
Man sammenligner Breyton/AC Schnitzer/G-Power -> tunet BMW 530d
Power - 261hk ved 3850 / 255hk ved 3900 / 255hk ved 3900
Moment - 600 Nm ved 2500 - 550 Nm ved 3000 / 610 Nm ved 3000

Vildt i mine ører - og så til en nypris for hele bilen på 45.000 € !!!
Man burde flytte omgående...

/Mogens