San Francisco - anyone?
Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 27-03-04 14:24

Er der nogen her i gruppen, der bor - eller måske mere sandsynligt - kender
nogle der bor i San Francisco, og som kan hive nogle timer ud af kalenderen
i slutningen af næste uge/næste weekend?

Jeg er ved at købe en bil i San Francisco, og vil gerne have en uvildig
forbi og bekræfte at der faktisk er en bil og en retmæssig ejer før jeg
sender pengene afsted ud i cyberspace.. Det er ikke nødvendigt med noget
dybere kendskab til biler, man skal bare kunne tage forbi en adresse i San
Francisco (formentlig ved Golden Gate Park) og lige tjekke at tingene ser
plausible ud. Jeg betaler naturligvis for ulejligheden.

Mvh Michael Andersen

Fra : Søren Christensen

Dato : 27-03-04 15:36

"Michael Nørgaard Andersen" <michael.noergaard.andersen@tdcadsl.dk> skrev i
en meddelelse news:406580db$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> Francisco (formentlig ved Golden Gate Park) og lige tjekke at tingene ser
> plausible ud. Jeg betaler naturligvis for ulejligheden.

Ham Lars Ehlers fra gruppen her, er han ikke fra San Francisco?

Venligst

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 27-03-04 23:04

On Sat, 27 Mar 2004 15:36:13 +0100, "Søren Christensen"
<Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>kender
>kalenderen

>Ham Lars Ehlers fra gruppen her, er han ikke fra San Francisco?

Det mener jeg jo
Flemming Jacobsen

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-03-04 10:25

"Thunderbird [7100]" wrote:

> Det mener jeg jo

"Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang
"Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)"

Der er en mailadresse på hjemmesiden..

--
Hygge..
Thomas