Flybillet - USA
Fra : Søren

Dato : 27-03-04 14:15

Hej alle.

Vil det være en god ide at købe flybilletter til USA til en rejse i
september nu eller vil det være bedre at vente, da SAS måske sænker
priserne? Eller det bliver måske ikke på de lange rejser? Nogen, der ved
noget?

Søren.

Fra : Lars Andersen Rejser~

Dato : 29-03-04 11:52

Hej Søren

Jeg tror ikke på et evt prisfald
tværtimod er det ok en god ide at sikre dig din billet i tide

Her kan du søge blandt priser på mere end 650 flyselskaber
http://RejserNU.dk/flybillet/

Hilsen
Lars

Fra : Morten Nielsen

Dato : 15-04-04 22:39

"Lars Andersen RejserNU.dk" <RejserNU@RejserNU.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tværtimod er det ok en god ide at sikre dig din billet i tide
>
> Her kan du søge blandt priser på mere end 650 flyselskaber

Da min kæreste og jeg skulle til Florida i marts, begik vi den store fejl at
vente til sidste øjeblik med at bestille (hvilket vi ellers var blevet rådet
til) På det tidspunkt var de billige BA billetter solgt, og vi måtte betale
omkring 1500 kr. ekstra pr. billet hos SAS.

Mvh. Morten

Fra : Martin K. R.

Dato : 15-04-04 22:55

"Morten Nielsen" <denmark_mn@hotmail.com> wrote in message

<snip>

> [...]
betale
> omkring 1500 kr. ekstra pr. billet hos SAS.

Jeg har til gengæld prøvet det modsatte. Bestilte biletter i rigtig god tid
(3-4 måneder før afrejse) hos SAS. Blot 2-3 uger senere lancerede de et
kampagnetilbud, som ville have givet mig billetterne til halv pris. Ikke
ligefrem noget der opmuntrer mig til at bestille i god tid for fremtiden...

Martin