optag program på DR2 i aften ?
Fra : Klaus Larsen

Dato : 27-03-04 13:22

Jeg er desværre ikke selv hjemme i aften, jeg tænkte at der måske var en
venlig sjæl derude som kunne grappe et program om folkevogne kl. kl 21.40

"Når sandhed forenes med flid
I Store Merløse ligger der et gør-det-selv-værksted for Folkevogne. Folk fra
hele landet tager hertil og får gode råd, mens de selv laver deres bil.
Stedet bestyres af Jan Koed, som har forenet sin hobby med sit arbejde. Hans
filosofi er, at tingene ikke sker for hurtigt på værkstedet. Der skal være
tid til at gøre tingene ordentligt, og det hænder, at der drikkes kaffe i
timevis, mens livets mening forenes med passionen for den dejlige gamle
boble"

På forhånd en milliard gange tak :)

--
Med venlig hilsen / Best regards

Klaus Larsen

www.klas.dk/vw

Fra : Søren Blom

Dato : 27-03-04 17:29

"Klaus Larsen" <klas@klas.dk> skrev
> Jeg er desværre ikke selv hjemme i aften, jeg tænkte at der måske var en
> venlig sjæl derude som kunne grappe et program om folkevogne kl. kl 21.40

Det kan jeg sagten klar, det bliver i så fald optaget på DVD.
kontakt mig, så aftaler vi nærmere

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Klaus Larsen

Dato : 27-03-04 17:44

det lyder rigtigt godt! tak skal du have :)

jeg giver lige lyd i morgen når jeg kommer hjem...