Smagløst.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-03-04 11:58

Her til formiddag så jeg en Focus med ekstralygter.

Det er i sig selv ikke usædvanligt, men dette var to lygter af
billigste firkantede slags. Monteret på kofangeren så de delvist
dækkede grillen.

Man kan s'gu da ikke montere sådan noget knold på en bil med New Edge
design, eller kan man?

Det gjorde godt nok ondt i mine øjne.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : John Sahl

Dato : 27-03-04 12:05

Folmer Rasmussen wrote:
> Man kan s'gu da ikke montere sådan noget knold på en bil med New Edge
> design, eller kan man?

Sprinklerdyser med blåt lys på en Mondeo.. Der må være et
eller andet lumskt med de Ford-ejere

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-03-04 12:08

On Sat, 27 Mar 2004 12:04:52 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Sprinklerdyser med blåt lys på en Mondeo.. Der må være et
>eller andet lumskt med de Ford-ejere

>--

Åh ja, nu du siger det.

Jeg er s'gu heller ikke helt tryg ved dem, Fordejerne altså.

Venlig hilsen
Folmer
Også FIAT-fan

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 27-03-04 12:59

> Åh ja, nu du siger det.
>
> Jeg er s'gu heller ikke helt tryg ved dem, Fordejerne altså.

Sig mig, hvad har vi nu gjort jer

--
Mvh Jacob
P.t. trillende rundt i sin egen, bovlamme, Mondeo 1.8......

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 27-03-04 14:07

> Jeg er s'gu heller ikke helt tryg ved dem, Fordejerne altså.

Fandeme godt at jeg kom af med den Ford Escort!!!!

Claus Smith - Volvo 440

Fra : Hr. Mogens Knudsen

Dato : 27-03-04 14:23

On Sat, 27 Mar 2004 11:57:44 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
>dækkede grillen.
>Man kan s'gu da ikke montere sådan noget knold på en bil med New Edge

Sikkert en svensker - de monterer jo ekstralygter en mas...

/Mogens

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-03-04 16:40

On Sat, 27 Mar 2004 14:22:37 +0100, Hr. Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Sikkert en svensker - de monterer jo ekstralygter en mas...

>--

Næh, den var dansk registreret.

Havde det været en svensker, ville jeg ikke skænke det en tanke, for
som du ganske rigtigt påpeger, så er de mørkerædde, de svenskere.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens K

Dato : 27-03-04 16:46

On Sat, 27 Mar 2004 16:40:26 +0100, Folmer Rasmussen

Ligesom truckere

/Mogens

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-03-04 17:22

On Sat, 27 Mar 2004 16:46:11 +0100, Mogens K
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Ligesom truckere

>--

Nu skal jeg fanneme sige dig noget! *LOL* + Røg ud af ørerne.

Jeg kører ca. 12.000 km om måneden, og i hvert fald i vinterhalvåret
er hele svineriet mørkekørsel, og hvis du mener at ét sæt tågelys
(korrekt brugt) og ét sæt ekstra fjernlys (tagmonteret), er overdoing
things, så har du ret. Så er jeg bange for mørkets magter.

Jeg har set din smiley, og det ville også undre mig, hvis du, der selv
har set lygteføringen i praksis, og rost den, skulle få ondt af det,
selv om jeg har bemærket at du er røget ud i lidt af en
identitetskrise.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens K

Dato : 27-03-04 17:39

On Sat, 27 Mar 2004 17:22:26 +0100, Folmer Rasmussen

ROFLMAO

/Mogens

Fra : Thomas H.

Dato : 27-03-04 19:29

> Næh, den var dansk registreret.
>
> Havde det været en svensker, ville jeg ikke skænke det en tanke, for
> som du ganske rigtigt påpeger, så er de mørkerædde, de svenskere.

Aaarh, mon ikke han var immigrant så?
Lagde du mærke til om der var rødvinsglas-holder, og en spand til snus ?

Den grimmeste jeg har set, er nok en E-klasse (den næstnyeste) med to kæmpe
Rally3000 lygter på *G* Eller en eller anden Mazda jeg kørte i mod hver
morgen en overgang, der havde to små firkantet ekstralygter siddende meget
tæt, ca. 30 cm fra hinanden, og så sad de pilskævt *G* noget lign. 15 cm fra
midten *G*

--
Husk at sætte havemøblerne en time frem i nat !!
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Per O. Madsen

Dato : 27-03-04 17:04

> [...]
> dækkede grillen.
>
> Man kan s'gu da ikke montere sådan noget knold på en bil med New Edge

Nu er det jo et demokratisk land vi lever i, og når folk har investeret
noget af familieformuen i en bil (også en Ford) må de jo i princippet gøre
den lige så grim de vil. At vi så er andre som går til den anden yderlighed
for at bevare det oprindelige design er sikkert dem ligegyldigt. Det er så
meget som kan undre mig, f.eks. at der efterhånden er en del unge mænd som
mener at det er meget bedre at køre med tågelygterne tændt om aftenen, og
hovedlygterne slukket !!! Jeg bliver snart selv Ford ejer (når C-Max'en
kommer hjem fra vort sydlige broderland), og jeg lover at jeg ikke vil
montere ekstra tåbelygter (der er nogle monteret som standard) eller
lignende tingel tangel på bilen, så den står helt original !

Per O.

Fra : .J.S...

Dato : 27-03-04 18:29

"Per O. Madsen" <digitalNEJTAK@osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mænd som
> mener at det er meget bedre at køre med tågelygterne tændt om aftenen, og

Tja så kan man da kende dem på afstand !
Det slår sjældent fejl at det er en af de aggressiv kørende typer som ikke
holder afstand etc..

mvh/JS