Database i Visual Basic 6
Fra : JCLarsen

Dato : 27-03-04 08:13

Hejsa

Jeg skal bruge noget dokumtation (gerne elektronisk) på hvordan man opnår
adgang til en database. ER både interesseret i Microsoft Jet og SQL.

Håber der er nogen der kan hjælpe

På forhånd tak

Fra : Gert Krabsen

Dato : 27-03-04 10:30

Øh?

Skal vi sende dig hele hjælpefilen til VB6

For der er alle connect-metoder jo dokumenteret: ADO,DAO,RDO osv.

/Krabsen

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : Ole Nielsby

Dato : 27-03-04 23:23

JCLarsen <jclarsen@dansk-metalrens.dk> skrev:

> Jeg skal bruge noget dokumtation (gerne elektronisk) på hvordan man opnår
> adgang til en database. ER både interesseret i Microsoft Jet og SQL.

Søg efter ADO i dokumentationen.

Hvis det ikke gir bonus, så skaf Microsoft Platform SDK.
http://www.microsoft.com/msdownload/platformsdk/sdkupdate/
(stort download - hvis du ikke har bredbånd, så snak med nogen der har.)
og prøv dér.

Fra : Tor Valen

Dato : 28-03-04 22:58

Jeg har en god e-text om emnet. Jeg har prøvet at sende den til dig, men jeg
får den i hovedet igen.
Hvilken adresse skal jeg sende den til?
Mvh. Tor