Regnskabsmedarbejder - 35 år - søger job i~
Fra : Carsten

Dato : 26-03-04 22:58

Hej!

Regnskabsmedarbejder - 35 år - søger job indenfor regnskab og
kontorassistance.

Heltid eller Deltid,
Projektansættelse eller Fastansættelse

Mail efter C.V. og mine data.

Hilsen
Carsten

carjuntho(remove_all_this_in_the_brackets)@hotmail.com
carjuntho(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com
--

If you wanna send me a mail: Remove all text in the brackets in my
mail-address!

sgftr690602

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 27-03-04 11:32

On Fri, 26 Mar 2004 22:58:05 +0100, "Carsten"
<carjuntho(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com> wrote in dk.erhverv
<4064a772$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

>Regnskabsmedarbejder - 35 år - søger job indenfor regnskab og

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : JørgenE

Dato : 27-03-04 23:03

"Carsten" <carjuntho(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4064a772$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej!
>
> Regnskabsmedarbejder - 35 år - søger job indenfor regnskab og
> kontorassistance.
>
> Heltid eller Deltid,
> Projektansættelse eller Fastansættelse

Var det ikke en ide at skrive om det er København eller Ålborg?

Mvh. JørgenE

Fra : Carsten

Dato : 27-03-04 23:27

Jo, undskyld - det var en god idé at skrive adressen!

Jeg er interesseret job på hele Sjælland!

Fra : Knud Berggreen

Dato : 28-03-04 10:15

On Sat, 27 Mar 2004 23:27:28 +0100, "Carsten"
<carjuntho(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com> wrote:

>Jo, undskyld - det var en god idé at skrive adressen!
>
>Jeg er interesseret job på hele Sjælland!

Hvorfor fortsætter I med at skrive i dk.erhverv når Svend
Erik har sendt standardbrevet?

Sørg dog for at sætte FUT til den relevante fortsættende
gruppe.

FUT: dk.opslag.stillinger

Fra : den ægte fotomand

Dato : 28-03-04 13:40

> Var det ikke en ide at skrive om det er København eller Ålborg?
>
> Mvh. JørgenE

Den havde han nok ikke regnet ud

Vh

Per