E-Mail
webnoob 5265
Findes der et alternativ til Newsplex?
Fra : Henning Lund

Dato : 26-03-04 22:40

Ud over Agent, jeg kan bare ikke få newsplex til at køre, efter at have
bøvlet med den i over en uge er jeg på vanviddets rand, nogen som kender
et andet program?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 26-03-04 23:09

Henning Lund, du skrev:

> Ud over Agent, jeg kan bare ikke få newsplex til at køre, efter at have
> bøvlet med den i over en uge er jeg på vanviddets rand, nogen som kender
> et andet program?

Ja, Hamsteren.

--
Henrik

Fra : Henning Lund

Dato : 26-03-04 23:33

Henrik K Hansen skrev:

> Ja, Hamsteren.

Ja den har jeg kørt med i flere år Henrik, det er den sidste uges vanvid
med Newsplex der fik mig til at skrive "ud over Agent" der skulle have
stået Hamster.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 27-03-04 00:04

Således skrev "Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> i
dk.edb.internet.software.mail+news Fri, 26 Mar 2004 22:39:34 +0100:

>Ud over Agent, jeg kan bare ikke få newsplex til at køre, efter at have
>bøvlet med den i over en uge er jeg på vanviddets rand, nogen som kender
>et andet program?

Har du prøvet ned 3.9?

Jeg har meget lidt problemer med den og det er kun når jeg begynder at
rode med den og tilføje og fjerne grupper.

til dagligt triller den bare derudaf.

Knud
--
0.666 = number of the millibeast

Fra : Henning Lund

Dato : 27-03-04 15:52

Knud Winckelmann skrev:

> Har du prøvet ned 3.9?

> Knud

Nej måske jeg skulle prøve at nedgradere.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 27-03-04 00:51

Henning Lund, du skrev:

> Ja den har jeg kørt med i flere år Henrik, det er den sidste uges vanvid
> med Newsplex der fik mig til at skrive "ud over Agent" der skulle have
> stået Hamster.

Ok, er det fordi du vil skrotte Hamsteren, for hvad kan Newsplex som
Hamsteren ikke kan.

Fra : Henning Lund

Dato : 27-03-04 15:51

Henrik K Hansen skrev:

> Ok, er det fordi du vil skrotte Hamsteren, for hvad kan Newsplex som
> Hamsteren ikke kan.

Nej Hamster vil jeg beholde, men Newsplex kan noget Hamster ikke kan,
kun hente headere ind og snappe headere ind via message id. Det er et
eksperiment jeg roder med.