Lyder dyrt!
Fra : Ulrich Firring Ander~

Dato : 26-03-04 21:42

Har ikke den store forstand på biler derfor prøver jeg her!

Jeg er den (u)heldige ejer af en Mazda 626 GLX 2.0 fra 89'
Har skiftet styrebolten til krængningsstabilisatoren i højre bagside, der
var knækket! T. Hansen havde kun en på lager derfor skiftede jeg kun i den
ene side. Den nye er ca. 10 mm. længere end den gamle!
Når jeg bremser let eller hårdt gir det et "klonk" og ryk i bilen når jeg
slipper bremsen.....dette er kun ved kørsel fremad! Desuden kommer der
"klonk" lyde når jeg passerer et vejbump!

Er der nogen der har et bud på hvad det kan være???.....har ikke haft bilen
på en lift- kun over en grav!
Kan det være fordi de to styrebolte ikke har samme længde??? Har selv en ide
om det er broen, der sidder løs, men har som sagt ikke forstand på biler!

Nogen bud???

Med venlig hilsen
Ulrich

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-03-04 21:53

On Fri, 26 Mar 2004 21:41:56 +0100, "Ulrich Firring Andersen"
<webstar1976@hotmail.com> wrote:

[snip]
>Med venlig hilsen
>Ulrich

Så må du jeg tage din cykel i stedet!

SCNR!

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.