Et væddemål
Fra : Kim2000

Dato : 26-03-04 20:57

Nu har vi haft en mindre diskussion her i huset, kan det passe at Tracy
Lords har gæsteoptrådt i nogle afsnit af Rosanne. Jeg mener hun spillede en
lækker servitrice.

Der er aftenens opvask på spil, så jeg håber nogle kan rede trådene ud

mvh
Kim

--
www.damat.dk - helse og blad forlag for bl.a. Bladet Om Windows

Fra : Rune Jensen

Dato : 26-03-04 22:02

Kim2000 wrote:
> [...]
> lækker servitrice.
>
> Der er aftenens opvask på spil, så jeg håber nogle kan rede trådene ud

Du skulle nok have stillet spørgsmålet i dk.medier.tv
Men ok, nu det er en opvask det gælder :)
Hun har rigtig nok spillet med i 2 afsnit
Nærmere bestemt afsnit 164 og 165

Venlig Hilsen
Rune Jensen

Fra : Kim2000

Dato : 26-03-04 22:23

> Hun har rigtig nok spillet med i 2 afsnit
> Nærmere bestemt afsnit 164 og 165

Det er vist den der går ind i dumme spørgsmål sådan i betragtningen af både
spørgsmål og svar kom i går, jeg har sagt fy til mig selv og jeg har givet
kæresten opvaskebørsten i hånden

Tak for hjælpen
Kim

--
www.damat.dk - helse og blad forlag for bl.a. Bladet Om Windows

Fra : Henrik Jorgensen

Dato : 28-03-04 13:04

On Fri, 26 Mar 2004 22:23:16 +0100, Kim2000 wrote:

> [...]
> spørgsmål og svar kom i går, jeg har sagt fy til mig selv og jeg har givet

Hvis du en anden gang skulle have sådan et sprøgsmål så prøv at kigge på
på wwww.tvtome.com

/cs amigo