Warcraft snydekoder
Fra : Henrik Münster

Dato : 26-03-04 14:34

Min søn på ni år har fået nogle snydekoder til Warcraft III. Men hvordan
taster man snydekoderne ind? Frederiks kammerat, som havde snydekoderne,
trykkede bare på en tast, og så kunne man skrive koderne ind, får jeg at
vide.
Findes der i øvrigt en udgave af Warcraft eller lignende, så jeg
kan få min computer i fred igen? Det kræver en 400 MHz G3, så det kan
nok ikke køre på vores gamle iMac 233 MHz. Findes der en udgave, som
kan, eller kan man få noget lignende til Playstation 2?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 26-03-04 14:47

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> [...]
> taster man snydekoderne ind? Frederiks kammerat, som havde snydekoderne,
> trykkede bare på en tast, og så kunne man skrive koderne ind, får jeg at

Tryk på enter. Skriv koden. Tryk på enter.

> [...]
> nok ikke køre på vores gamle iMac 233 MHz. Findes der en udgave, som
> kan, eller kan man få noget lignende til Playstation 2?

Ikke III'eren. Den kræver et ordentligt 3D-grafikkort, og PowerBooken
kan lige følge med. Din CD duer både på PC og Mac. Overvej en brugt
PC med et nyt grafikkort til ungerne.

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-03-04 23:14

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Tryk på enter. Skriv koden. Tryk på enter.

Det vil jeg prøve, tak.

> Ikke III'eren. Den kræver et ordentligt 3D-grafikkort, og PowerBooken
> kan lige følge med. Din CD duer både på PC og Mac. Overvej en brugt
> PC med et nyt grafikkort til ungerne.

Vi har ikke lyst til at have endnu en maskine stående. Jeg har spurgt
konen. Desuden orker jeg ikke at skulle sætte mig ind i at konfigurere
en pc. Og bild mig ikke ind, at det ikke bliver nødvendigt. Jeg har
rigeligt at gøre med at sætte en Mac op til at komme på nettet. Min tid
er altså for kostbar til at rode med en pc, når det nu ikke interesserer
mig. Men du har da ret i, at det er en mulighed, der vel ikke er så dyr.
Egentlig ville jeg gerne, hvis man kunne få WarCraft til børnenes
Playstation 2. Så vidt jeg kan se på nettet, kunne man få det til den
gamle Playstation. Men det er måske ikke helt det samme spil.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 27-03-04 05:49

> Det vil jeg prøve, tak.

Velbekomme. Ungerne vil nok værdsætte en masse guld og træ, og at
tågen letter :)

> rigeligt at gøre med at sætte en Mac op til at komme på nettet. Min tid
> er altså for kostbar til at rode med en pc, når det nu ikke interesserer
> mig. Men du har da ret i, at det er en mulighed, der vel ikke er så

Var formålet ikke at frigive din PowerBook så du havde mere tid til
dk.edb.mac? Nobelt, ædelt og (næsten) uselvisk.

Herudover er det faktisk ret sjovt at spille med ungerne, og en
moderne XP er ikke slem.

> Egentlig ville jeg gerne, hvis man kunne få WarCraft til børnenes
> Playstation 2. Så vidt jeg kan se på nettet, kunne man få det til den
> gamle Playstation. Men det er måske ikke helt det samme spil.

Det ser ud til at være Warcraft II. Det er slet ikke det samme, omend
det også er et godt spil. Det kan du da godt købe og se om ungerne
synes det er sjovt.
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : David Blangstrup

Dato : 27-03-04 17:15

Henrik Münster wrote:

> [...]
> til børnenes Playstation 2. Så vidt jeg kan se på nettet, kunne man
> få det til den gamle Playstation. Men det er måske ikke helt det

Prøv Baldurs Gate 2 til PS2. Den bliver de ret vilde med, flot grafik,
spændende og a la WarCraft.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende