Hvor kan sådan en telefon købes i Danmark?~
Fra : Peter Bromley

Dato : 27-04-01 13:19

Jeg leder efter en meget lille telefon. En man kan sætte fast på computerens
skærm, og betjene via et headset som man fx bruger til mobiltelefoner.

Jeg har set dem i Tyskland hos bl.a. www.conrad.de men jeg vill gerne vide
om man kan købe noget lignende her hjemme???

Eks.:
http://www.kommunikation.conrad.de/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_EV[SHOWPAGE
]=1&TK_PAR[USER_ID]=0400077700988373524&TK_PAR[PAGEID]=152547

Peter!

--

Endnu et offer for TeleDK

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-04-01 13:26

"Peter Bromley" <the_cowboy@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter en meget lille telefon. En man kan sætte fast på
computerens
> skærm, og betjene via et headset som man fx bruger til mobiltelefoner.

Jeg har købt en hos Fredgaard ved navn Doro Petit.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-04-01 14:55

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in
message news:9cbofr$1o7l$1@tnews.inet.tele.dk...

> Jeg har købt en hos Fredgaard ved navn Doro Petit.

De har dem vist også i Mobilix butikkerne... Men lyden er jo altså ikke
den bedste..