Ringenes Herre 3 Extended DVD
Fra : PL

Dato : 26-03-04 13:16

Er der nogen der ved hvornår den kommer? Jeg mener at den almindelige DVD
dukker op d. 25/5 eller noget lignende.

Mvh PL

Fra : Devast8or

Dato : 26-03-04 15:05

PL wrote:
> Er der nogen der ved hvornår den kommer? Jeg mener at den almindelige
> DVD dukker op d. 25/5 eller noget lignende.
>
> Mvh PL

Er det ikke november ligesom de andre?

Devast8or

Fra : PL

Dato : 26-03-04 16:27

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> Er det ikke november ligesom de andre?
..
> Devast8or

Det tror jeg ikke, tidligere udkom den "normale" DVD i midten af september
og som nævnt Extended udgaven i slutningen af nov (julesalg) De to andre år
har man samtidigt skullet færdiggøre de andre biograffilm (to tårne eller
kongen vender tilbage).
Da der jo ikke kommer en 4er som skal færdiggøres kunne man evt foresille
sig at Ext. udgaven kom tidligere end normalt, med mindre det skal times med
julesalget
PL

Fra : Devast8or

Dato : 26-03-04 16:37

PL wrote:
> "Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> .
>>
> Det tror jeg ikke, tidligere udkom den "normale" DVD i midten af
> september

Nah, det kan ikke helt passe. En af mine kammerater har fødselsdag om
sommeren og sidste år fik han TTT (og der havde den havde været ude et
stykke tid IIRC)

> [...]
> Da der jo ikke kommer en 4er som skal færdiggøres kunne man evt
> foresille sig at Ext. udgaven kom tidligere end normalt, med mindre

Jeg kunne forestille mig at de giver sig tid til at få lavet den helt som
den skal være, og derfor rammer november igen. Iøvrigt mener jeg at have
læst det et sted :)

Devast8or

Fra : PL

Dato : 26-03-04 16:46

> Nah, det kan ikke helt passe. En af mine kammerater har fødselsdag om
> sommeren og sidste år fik han TTT (og der havde den havde været ude et
> stykke tid IIRC)

Så var det squ sent på sommeren han havde fødselsdag ;)
Den udkom 26 august.

Ok stoler på dig ;)

Fra : PL

Dato : 26-03-04 16:52

"PL" <perREMOVE@stischPUNKTUM.dk> wrote in message
Snip.

Uanset hvad glæder jeg mig til at se den. Fra nogle meget upålidelige kilder
har jeg hørt postulater om næsten 5 timers film...

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-03-04 17:17

PL wrote:
> "PL" <perREMOVE@stischPUNKTUM.dk> wrote in message
> Snip.
>
> Uanset hvad glæder jeg mig til at se den. Fra nogle meget upålidelige kilder
> har jeg hørt postulater om næsten 5 timers film...

Jeg tror mere på Peter Jackson som siger at den bliver 4:15.

/David

Fra : Devast8or

Dato : 26-03-04 18:23

PL wrote:
> "Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> Så var det squ sent på sommeren han havde fødselsdag ;)
> Den udkom 26 august.

Virkelig? Hmm, jeg mente det var noget før. Det må have været en varm august
så....

> Ok stoler på dig ;)

LOL, det ville jeg sq ikke gøre hvis jeg var dig ;)

Devast8or

Fra : Tim Christensen

Dato : 28-03-04 21:38

Devast8or wrote:

> Virkelig? Hmm, jeg mente det var noget før. Det må have været en
varm august
> så....

August er rent faktisk årets varmeste måned rent statistisk.

Mvh

Tim

Fra : Beeblebrox

Dato : 01-04-04 12:02

Tim Christensen wrote:

> August er rent faktisk årets varmeste måned rent statistisk.

Hmmm? Troede efterhånden det var Januar...

Vh,
Claus

Fra : Taba

Dato : 26-03-04 22:40

> Er der nogen der ved hvornår den kommer? Jeg mener at den almindelige DVD
> dukker op d. 25/5 eller noget lignende.

Jeg har læst et eller andet sted at den "alm." udgave kommer i maj mens ext.
ed. kommer i sept. måned (i modsøtning til tidl.) men jeg kan ikke give
nogen kildeangivelse (mht. længden troede en journalist at PJ sagde 4:50 men
han havde hørt forkert, det var "kun" 4:15 filmen vil vare (jvf. "fifty" og
"fifteen"))

/Taba

Fra : bb

Dato : 27-03-04 01:22

> [...]
>han havde hørt forkert, det var "kun" 4:15 filmen vil vare (jvf. "fifty" og

alt tyder på at den kommer i november. og det bliver med blåt omslag

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 29-03-04 00:29

On Sat, 27 Mar 2004 01:22:02 +0100, bb <^_^@mail.com> wrote:

>alt tyder på at den kommer i november. og det bliver med blåt omslag

Hvornår kommer så det samlede box set med alle tre extendede udgaver?

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Jim Andersen

Dato : 29-03-04 10:46

bb wrote:

> alt tyder på at den kommer i november.

Ja, julen flytter de vel heller ikke på

> og det bliver med blåt omslag

Nogen der ved hvilken statue der kommer med ?

/jim

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 29-03-04 13:38

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved hvilken statue der kommer med ?

Peter Jackson? (som vildmand!).

Mikkel

Fra : Beeblebrox

Dato : 01-04-04 12:05

Jim Andersen wrote:

> Ja, julen flytter de vel heller ikke på

> Nogen der ved hvilken statue der kommer med ?

Det er ikke noget PJ eller produktionsselskabet har noget at gøre med.

Pakken med DVD-EE & figur pakkes og distribueres specielt af et separat
selskab som jeg selvfølgelig nu har glemt navnet på

Vh,
Claus