Digital vægte
Fra : Disney

Dato : 26-03-04 12:19

Hej

Jeg stå og skal købe en digital vægt, men syntes ikke rigtig jeg kan finde
nogle steder her på nettet hvor man kan købe dem.
Er der nogle af jer der kan hjælpe mig?
Også meget gerne hvilken mærke man skal holde sig til og ikke mindst hvilken
man skal holde sig fra.

MVH
Jens

Fra : jensen

Dato : 31-03-04 22:11

Prøv her hvis du vil ha dem billigt.. De har 1 eller 2 modeller mere af
Rapala's end den vist på siden..

http://www.haahrbenzinbutik.dk/

Ska lige sige at den helt store gamle/første model er jeg ejer af.. Den
vejede 2 fisk og er så gået i kuk.. Totalt i udu! Men tror bare jeg var
uheldig med min og er os sikker på garantien vil forære mig et nyt
eksemplar.. =)

Fra : Disney

Dato : 02-04-04 15:54

Hvor stor er intervalget på vægten??