Link til ture - Florida
Fra : Søren

Dato : 26-03-04 06:28

Hej gruppe.
Er der nogen, der har links til firmaer, der arrangerer ture i Florida?
Altså til de forskellige steder, rumfartscenteret mm. Og gerne til rimelige
priser

PFT

Michael

Fra : Søren R

Dato : 26-03-04 09:01

On Fri, 26 Mar 2004 06:27:45 +0100, "Søren" <sofuss@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Altså til de forskellige steder, rumfartscenteret mm. Og gerne til rimelige

www.myplanet.dk har gode tilbud til præcis de steder i florida

Jeg fik et tilbud om en 10 dages biltur til 2440,- incl bil i gruppe B
(whatever that is) og 9 overnatninger på hotel.
--
Søren R

¤ Hader DU en reklame? Besøg http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Ncc

Dato : 29-03-04 21:33

"Søren R" <Kongen19delete-this@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> On Fri, 26 Mar 2004 06:27:45 +0100, "Søren" <sofuss@hotmail.com>
> wrote:

KLIP

> [...]
>
> Jeg fik et tilbud om en 10 dages biltur til 2440,- incl bil i gruppe B
> (whatever that is) og 9 overnatninger på hotel.

Hej Søren

Hvornår på året var det - altså du skulle rejse for at få det til den pris ?

Ncc
Som måske skal derover til marts næste år.