Club 3D GeForce FX 5900XT
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 26-03-04 00:59

Hej med jer.

Er dette grafikkort værd at gå efter til alle opgaver som 2D og 3D
programmer, spil og andet?

Er køleren god og hvad har I erfaringer med dette grafikkort?

Hvis I synes bedre om andre grafikkort må I meget gerne anbefale mig noget
andet eller samme grafikkort at gå efter??

Venlig hilsen Bart Bendtsen.

Fra : Bo

Dato : 26-03-04 09:50

Jeg har kortet og er ret tilfreds med ydelsen. Jeg synes dog at blæseren
larmer en hel del, faktisk er det den der larmer mest i min maskine. Men jeg
har købt det med henblik på senere skift til vandkøling. Inden jeg
besluttede mig for dette kort havde jeg også nogle Radeon på prøve. Af dem
synes jeg bedst om Sapphire RADEON 9600 XT der IMO støjer en del mindre end
kortet fra Club 3D.

Ud over kortet fra Sapphire prøvede jeg også GeXcube Radeon GC-R96XTGU-C3
Xtreme Edition som jeg sendte tilbage samme dag, da det larmede usansynlig
meget.

Det skal dog nævnes at Club 3D kortet ikke umiddelbart egener sig til OC.

Grunden til at jeg valgte mit nuværende kort var dels at det var billigere
end Sapphire kortet og at det på papiret yder bedre.
http://www.tomshardware.com/graphic/20031229/vga-charts-03.html

Mvh
Bo

Fra : Thomas Bowers

Dato : 26-03-04 09:56

"Bart Bendtsen" <bart@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvis I synes bedre om andre grafikkort må I meget gerne anbefale mig noget
> andet eller samme grafikkort at gå efter??

Jeg ville uden tvivl ofre 250 kr ekstra og købe et Club 3D radeon 9800pro
istedet (hvilket jeg selv har gjort !)

http://www.databutikken.com/dk/default.php?artId=CGA-P988TVD

Test af de 2 grafikkort

http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/04/03/02/7303758