3Dmark2001SE
Fra : Jasper Norman

Dato : 26-03-04 00:24

Hej.

Kan det virkelig passe at 3DMark2001SE ikke kan køres med mindre jeg har
DirectX8 installeret?. Jeg har som de fleste andre installeret ver. 9 et
eller andet. Jeg er nu ved at installere 3DMark03, men mit "nye" kort er et
GF5600, så det er jo ikke heeeelt up to date. Derfor kunne det være rart at
se nogle resultater med sammenligninger med kort fra "dengang"

/Jasper

Fra : JK

Dato : 26-03-04 12:12

On Fri, 26 Mar 2004 00:23:47 +0100, "Jasper Norman"
<Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>GF5600, så det er jo ikke heeeelt up to date. Derfor kunne det være rart at
>se nogle resultater med sammenligninger med kort fra "dengang"

Nej, 3dmark2001se kører da også med directx 9, da dx9 er bagud
kompatibel.

Hjemmesiden for 3dmarks2001 kræver for at se sammenlignelige scores,
at man er registreret bruger.

Jeg plejer bare at bruge google for at søge på 3dmark2001se scores for
et eller andet gængs grafikkort.

mvh

John

Fra : Brian Lund

Dato : 26-03-04 17:38

> Hjemmesiden for 3dmarks2001 kræver for at se sammenlignelige scores,
> at man er registreret bruger.

Ja og det er gratis!

> Jeg plejer bare at bruge google for at søge på 3dmark2001se scores for
> et eller andet gængs grafikkort.

Hvorfor dog når det er gratis ;)

Der er dog mange af de høje resultater på futuremark.com der er resultater
med overclock, så det skal man lige være opmærksom på...

Brian

Fra : M.Kay

Dato : 26-03-04 14:46

I know it's awful, but Jasper Norman wrote to everybody in
dk.edb.hardware.grafikkort saying:

> [...]
> kort er et GF5600, så det er jo ikke heeeelt up to date. Derfor kunne
> det være rart at se nogle resultater med sammenligninger med kort fra

Er der ikke en patch eller en nyere version på mad onions hjemmeside? Jeg
mener denne fejl er kendt og kræver en nyere version

--
Kay

Fra : Zulu

Dato : 26-03-04 18:05

M.Kay wrote:
> [...]
>
> Er der ikke en patch eller en nyere version på mad onions hjemmeside?
> Jeg mener denne fejl er kendt og kræver en nyere version

Helt rigtig. Hent den nyeste version eller en patch til den version du har,
og så er du kørende...

Zulu