????
Fra : Muddley

Dato : 25-03-04 22:32

Gives der statsstøtte til sådan noget lort.???

Fra : steen

Dato : 25-03-04 22:51

"Muddley" wrote:
> Gives der statsst›tte til s†dan noget lort.???

Tjoo...hvorfor ikke?
Det er sgu' da bedre end at bruge pengene på krig i andre lande

Steen

Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 25-03-04 22:56

TJA HVORDAN ER DET NU AT KUNST DEFINERES ???
Jeg kan nu også godt undvære disse provokerende happenings. Jeg tror på at
sådanne opførelser skader kunsten og kunstner i al almindelighed, Jeg vil
gerne være uden dem. Hilsen Peter

Fra : A.C. Rosmon

Dato : 26-03-04 13:44

Jeg får ikke statsstøtte, men kunne godt finde på at støtte en ansøgning.
Artiklen underbygger ikke at han skulle have støtte til projektet, men der
er efter min mening flere ting der gør, at jeg synes, at det er et rimeligt
projekt.

Den røde farve indeholderså mange symbolværdier, at defærdige resultat vil
berøre mange mennesker følelsesmæssigt. Han leverer også stof til hjernerne,
og lægger mere eller mindre op til an intelektuel bearbejdning af
resultatet.

Is er kold, rød er en varm farve. Han laver noget dekorativt, på en
ubehagelig måde, og tager alligevel hensyn til naturen.

Jeg syntes til gengæld også, at det er godt du tager det op, for på den måde
at reklamere for et projekt jeg først hører om nu. Du er trods alt med til
at gøre det bevidst for andre, uanset hvad du mener om projektet. Det er
vigtigt at få folk til at bruge den invendige side af hovedet.

For at se, at jeg arbejder med noget helt andet, kan du gå ind på
http://rosmon.kunstner.net/, så vil du hurtigt se , at jeg er i en helt
anden boldgade.

Mvh
A.C.Rosmon